۱۵ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۱۸
کد خبر: ۲۹۰۲۳۶
dscn8122

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی گفت: درست است که رفتن سردار شهید سلیمانی ضربه‌ای برای جبهه مقاومت بود، اما دنیا بداند که تا امت حزب‌الله در سراسر دنیای اسلام اعم از یمن، عراق، سوریه، افغانستان و... وجود دارد، ولایت هم هست، استکبار هم هست، قطعاً «قاسم سلیمانی‌ها» هم وجود خواهند داشت.


به گزارش عطنا، حجت الاسلام و المسلمین صادق اکبری اقدم، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی طی سخنانی شهادت مقتدرانه سردار والا مقام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.


اکبری اقدم، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی به امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(دام ظله العالی)، امت حزب الله و جبهه مقاومت اظهار کرد: نیروی مقاومت یکی از بهترین نیروهایش را که مایۀ مباهات برای جبهه مقاومت و جامعه ایران بود از دست داد.


او ادامه داد: مشاهده کردید در همه شهرها مردم عزادار و داغدار غم فقدان ایشان هستند.


وی افزود: رهبر معظم انقلاب در خصوص روحیه جهادی ایشان و رشادت این سردار بزرگوار فرمودند این جهاد بزرگی بود و خداوند شهادت او را شهادت بزرگی قرار داد.


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر یا علی گفتید، سرباز ولایت بودید، در مسیر مقاومت بر ضد استکبار پرچمی را برافراشتید، اتفاقی رخ داد و به فیض شهادت رسیدید قطعاً در ردیف شهیدان والا مقام در درگاه الهی قرار خواهید گرفت.


حجت الاسام اکبری اقدم تصریح کرد: درست است که رفتن ایشان ضربه‌ای برای جبهه مقاومت بود، اما دنیا بداند که تا امت حزب‌الله در سراسر دنیای اسلام اعم از یمن، عراق، سوریه، افغانستان و... وجود دارد، ولایت هست، استکبار هم وجود دارد، قطعاً «قاسم سلیمانی‌ها» هم وجود خواهند داشت.


او در پایان گفت: ان‌شاءالله با حضور پُررنگ در تشییع پیکر مطهر ایشان نشان خواهیم داد که رهرو راستین ولایت و قدردان زحمات این سردار محبوب هستیم. باشد که خدای متعال ما را هم مانند سردار سلیمانی از پیروان واقعی ولایت قرار دهد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار