۰۵ تير ۱۳۹۸ ۱۷:۰۰
کد خبر: ۲۸۱۷۴۶
photo_2019-06-26_16-55-38
شمارۀ جدید فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری به همت مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی منتشر شد.

به گزارش عطنا، مقالات منتشر شده در این شماره از فصلنامه عبارتند از:

مدل مفهومی برای تصویر ذهنی گردشگران داخلی از فضاهای شهری اصفهان

ارائه مدل علی عوامل موثر بر رفتارهای حافظ محیط زیست (مورد مطالعه: گردشگران خارجی استان فارس)

تأثیر ویژگی‌های اجتماعی - شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان)


ارزیابی تحلیلی حوزه‌های علمی در حال ظهور در صنعت گردشگری منطقه خاورمیانه با استفاده از الگوریتم‌های متن کاوی


ارزیابی و اولویت‌بندی روستاهای هدف گردشگری با استفاده از فنون تصمیم‌گیری چندمعیاره


نقش رسانه‌های اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری


نقش بازارگرائی در بهبود عملکرد مالی آژانس‌های مسافرتی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار