شمارۀ جدید فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری به همت مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی منتشر شد.
به گزارش
عطنا، مقالات منتشر شده در این شماره از فصلنامه عبارتند از:
مدل مفهومی برای تصویر ذهنی گردشگران داخلی از فضاهای شهری اصفهان
ارائه مدل علی عوامل موثر بر رفتارهای حافظ محیط زیست (مورد مطالعه: گردشگران خارجی استان فارس)
تأثیر ویژگیهای اجتماعی - شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان)
ارزیابی تحلیلی حوزههای علمی در حال ظهور در صنعت گردشگری منطقه خاورمیانه با استفاده از الگوریتمهای متن کاوی
ارزیابی و اولویتبندی روستاهای هدف گردشگری با استفاده از فنون تصمیمگیری چندمعیاره
نقش رسانههای اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری
نقش بازارگرائی در بهبود عملکرد مالی آژانسهای مسافرتی