۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ۲۰:۰۴
کد خبر: ۲۷۵۱

به گزارش باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) به نقل از روابط عمومی دانشگاه ، همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر خوابگاه دخترانه شهید سلطانی ویژه دانشجویان دختر مقطع دکتری دانشگاه طی مراسمی با حضور رئیس، معاونان و مدیران دانشگاه و خانواده معظم شهید غلامرضا سلطانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


در این مراسم دکتر سلیمی رئیس دانشگاه، در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدواریم در این دهه بتوانیم یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب را گرامی بداریم و حق مطلب را در این خصوص ادا نماییم. وی همچنین با تقدیر و تشکر از حضور خانواده شهید سلطانی در این مراسم افزود: برای بنده و مجموعه مدیریتی دانشگاه مایه افتخار است که در ایام، مناسبت‌ها و موقعیت‌های مختلف نام و یاد شهدا را گرامی داشته و از حضور ارزشمند خانواده‌های معظم این عزیزان برای افزایش جو معنوی و انقلابی در دانشگاه بهره‌مند گردیم.


رئیس دانشگاه در ادامه سخنانش با اشاره به سیاست دانشگاه در زمینه‌ی افزایش تسهیلات و خدمات دانشجویان به ویژه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی ساکن در خوابگاه‌ها بیان داشت: تلاش بنده و مسئولان این حوزه بر آن است تا با استفاده از امکانات موجود، حداکثر تسهیلات را برای ایجاد فضای مناسب رفاهی و آرامش روحی دانشجویان فراهم سازیم تا این عزیزان با فراغ‌ بال دوران تحصیلی خود را طی نموده و بتوانند به ندای مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری و مقامات کشور درخصوص دعوت از دانشمندان، نظریه پردازان و پژوهشگران علوم انسانی و اجتماعی برای حل مسائل و معضلات کشور پاسخ گفته و توفیق لازم را به دست آورند.


دکتر سلیمی همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا تصریح کرد: ایجاد امکانات و تسهیلات رفاهی به منظور تسریع و شتاب در فرآیند رشد و توسعه علمی دقیقاً در مسیر و در جهت دستیابی به آرمان‌های والای شهدای انقلاب است. وی افتتاح این خوابگاه را به عنوان الگویی برای توسعه و ارتقاء خدمات به دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ها به خصوص مقاطع تحصیلات تکمیلی برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم با پایین آوردن ظرفیت اسکان در سایر خوابگاه‌های دانشگاه و ایجاد تسهیلات رفاهی مناسب‌تر در آن بتوانیم در مدت زمان کم شاهد اجرای مدل مطلوبی در این زمینه در دانشگاه باشیم و لازم می‌دانم از تلاش همه‌ی این بزرگواران که با تحمل تراکم کاری، نهایت سعی خود را برای تأمین آرامش و آسایش دانشجویان فراهم می‌نمایند تشکر و تقدیر نمایم.


دکتر سلیمی در پایان این مراسم  از آقای دکتر صحرایی معاون دانشجویی و آقای مرتضائی فر مدیریت خدمات دانشجویی دانشگاه و سایر مسئولان و کارکنان حوزه دانشجویی (آقایان:  عباس نداف زاده، محمد علی یزدان‌پناه، اکبرسلطانی، حسن جلیلی، داود اخگری،  و خانمها: فاطمه فوکردی، ام البنین کشاورز و فاطمه سلمانی) با اهدای لوح، تقدیر و تشکر نمودند.


لازم به ذکر است خوابگاه شهید سلطانی، ویژه اسکان دانشجویان دختر مقطع دکتری دانشگاه با ظرفیت اسکان 68 دانشجو در 8 واحد سوئیت 110 متری به بهره‌برداری رسید. کاهش تراکم دانشجویان ساکن در هر سوئیت، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و انباری مجزا برای هر سوئیت و پیش بینی امکانات مبله در آن از جمله امکانات در نظر گرفته شده در این واحد می‌باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار