۰۲ دی ۱۳۹۴ ۱۲:۴۵
کد خبر: ۲۴۱۴۶

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بيان اين که اعزام کاروان های ویژه دختران به صورت هوایی است، اظهار داشت: زائرین دانشگاهی به شهرهای مقدس نجف، کربلای معلی و کاظمین مشرف می شوند.


946680_707
محمد زارع افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده زائرین سه شب در نجف اشرف، سه شب در کربلای معلی و یک شب هم در کاظمین اقامت خواهند داشت. وی تصریح کرد: طول مدت سفرهای هوایی یک هفته و در سفرهای زمینی ۹ روز است که در هر دو صورت زائرین یک هفته در شهرهای مقدس کشور عراق اقامت خواهند داشت.زارع اذعان داشت: پروازهای هوایی بخشی به مقصد نجف و بخشی بغداد خواهد بود که پروازهای بغداد ابتدا به کاظمین، کربلا و بعد به نجف اعزام می شوند و پروازهای نجف، ابتدا نجف، کربلا و سپس به کاظمین مشرف می شوند. معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خاطرنشان کرد: گروه های زمینی هم ابتدا به نجف اشرف و سپس کربلای معلی و بعد هم به کاظمین اعزام می شوند و نکته قابل توجه آن است که تمامی گروه های دختران به صورت هوایی اعزام خواهند شد.
گفتنی است اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در چهاردهمین دوره از ۵ بهمن ماه آغاز و تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار