۰۸ آبان ۱۳۹۷ ۲۱:۰۳
کد خبر: ۲۶۳۳۵۲
mootkort hoghoogh

پس از ثبت‌نام 260 دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور،  دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان میزبان رقابت‌های شبیه‌سازی دادگاه‌های کیفری طی فراخوانی موضوع مسابقه پاییز امسال را اعلام کرد.


به گزارش عطنا، در راستای آموزش جنبه عملی رشته حقوق در حوزه حقوق اداری، موت آکادمی این دانشگاه با همکاری دیوان عدالت اداری و مشارکت انجمن علمی حقوق دانشگاه علامه طباطبائی مسابقه موت کورت دیوان عدالت را برگزار می‌کند.


با اتمام فرصت ثبت نام در مسابقه موت کورت دیوان عدالت اداری دانشگاه علامه طباطبائی، تعداد ۶۴ تیم از دانشگاه‌های علامه طباطبائی، شهید بهشتی، تهران، الزهرا، علوم قضائی، امام صادق، خوارزمی، علم و فرهنگ، دادگستری، دانشگاه تهران پردیس فارابی، قم، شیراز، یزد، تبریز، کردستان، رازی کرمانشاه ،آیت‌الله بروجردی، آزاد تهران مرکز، آزاد تهران جنوب، آزاد تهران شمال، آزاد قم، آزاد شیراز، آزاد کیش، آزاد مشهد، آزاد شهر قدس، آزاد نجف آباد و پیام نور بانه در قالب ۲۶۰ نفر ثبت نام کرده‌اند که اتفاقی بی نظیر در مسابقات دانشگاهی به شمار می‌رود.


در این مسابقه که در راستای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان این دانشگاه و دیوان عدالت اداری برگزار می‌شود، علاقه‌مندان به حوزه دعاوی حقوق اداری می‌توانند در قالب تیم‌های سه نفره به رقابت بپردازند.


مسئله فرضی مورد رقابت موت‌کورت امسال را اینجا می‌توانید دریافت کنید.


 گفتنی است دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری دیوان عدالت اداری، موت آکادمی و انجمن علمی-دانشجویی حقوق دانشگاه علامه طباطبائی میزبان این رویداد در هفته اول آذر ماه خواهند بود. در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر موت آکادمی واقع در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی مراجعه کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
مدیریت فضای مجازی در ترکیه و امارات چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (3)

مدیریت فضای مجازی در ترکیه و امارات چگونه است؟

چندین سال است که در امارات کلیه سرویس‌های انتقال صوت با پروتکل اینترنت ممنوع بوده و برنامه‌هایی مانند واتس اپ، وایبر، تانگو، فیسبوک مسنجر، ایمو، لاین، کیک مسنجر، تلگرام و فیس تایم مسدود هستند.
استاد دانشگاه شانگهای از برجام و روابط ایران و چین می‌گوید
گفتگوی اختصاصی عطنا با هوندا فَن

استاد دانشگاه شانگهای از برجام و روابط ایران و چین می‌گوید

دنیای کنونی نسبت به جهان 2006-2010 تغییرات زیادی کرده است؛ این امر بر توسعه برخی از روابط بین المللی هم تاثیر گذاشته است. من شخصا فکر می کنم بهترین نتیجه برای ایران این است که این مسئله را در اسرع وقت...
علت افزایش مهاجرت در میان نخبگان چیست؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

علت افزایش مهاجرت در میان نخبگان چیست؟

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نوسانات وضعیت اقتصادی و نداشتن امید به حل مشکلات که دلیل مهاجرت است با جوان‌گرایی و به کارگیری نسل جوان در ساختار‌های نظام کشور باعث پویایی و کاهش مهاجرت می‌شود.»
در افغانستان چه خبر است؟
ملازهی در گفتگو با عطنا بررسی کرد

در افغانستان چه خبر است؟

يك کارشناس مسائل افغانستان معتقد است: «طالبان می‌کوشد تا با حملات نظامی سهم بیشتری از قدرت در افغانستان را به خود اختصاص دهد؛ در حالی که در ایران یک ارزیابی واقع بینانه از تحولات افغانستان وجود ندارد.»
پر بازدیدها
آخرین اخبار