۰۹ مهر ۱۳۹۴ ۰۹:۴۴
کد خبر: ۲۱۴۴۱

در هفته بزرگداشت دفاع مقدس و و در پاسداشت جان فشانی ها و دلاوری های رزمندگان در جنگ تحمیلی، رئیس دانشگاه به همراه اعضای هیئت رئیسه 8 مهرماه با حضور در منزل علی توحیدی یکی از جانبازان پرافتخار دفاع مقدس و از دانشجویان دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبائی با وی و خانواده اش دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه، در این دیدار که به منظور تجلیل و ادای احترام به ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس و پاسداشت ایثارگران برگزار گردید، دکتر سلیمی رئیس دانشگاه در سخنانی با اشاره به ضرورت پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: هم به مناسبت هفته دفاع مقدس و هم به واسطه اقدام مثبتی که اقای دکتر نورمحمدی بنیاد گذاشته اند مبنی بر دیدار دانشجویان ممتاز و همکاران برجسته دانشگاه را که جانباز ویا از خانواده شهدا هستند، ما امروز به چند دلیل خدمت شما به نمایندگی از خانواده ایثارگران دانشگاه رسیدیم. نخست اینکه نشان دهیم که به آنها افتخار میکنیم؛ به کسانی که از جانشان گذشتند و مایه گذاشتند و هم روحشان بزرگ است و هم اندیشه شان بزرگ است و جزو افتخارات دانشگاه هستند.


و دلیل بعدی اینکه با دیدن این عزیزان خودمان روحیه میگیریم و تقویت می شویم و روحیه مضاعفی برای ادامه کارمان پیدا میکنیم و شادابی و نشاط می یابیم. ما در دوره مدیریت جدید سعی کرده ایم کمی شاداب تر باشیم؛ هرکسی یک جور شاداب می شود و یکی از عوامل شادابی ما همین است که خدمت دوستان وبزرگان مثل شما برسیم.دکتر سلیمی در ادامه اظهار داشت که موفقیت دانشجویان ایثارگر و جانباز علیرغم محدودیت های جسمی شان باید الگویی برای سایر دانشجویان باشد.


در پایان این دیدار دکتر سلیمی با اهدای لوح تقدیر و هدیه از این جانباز پر افتخار تجلیل کرد.


لازم به ذکر است علی توحیدی جانباز 70 درصد و از دانشجویان دوره دکتری رشته حقوق عمومی دانشگاه علامه طباطبائی است که در سال 1362 در منطقه شرهانی به افتخار جانبازی نائل شده است. وی از پس از جنگ جهاد را در عرصه های علمی ادامه داده و اکنون یکی از دانشجویان موفق در مقطع دکترای تخصصی دانشگاه علامه طباطبائی است.


 




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار