۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۷۱۰۵
IMG_7845

به گزارش عطنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه، در این دیدار که در آستانه ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، دکتر سلیمی رئیس دانشگاه طی سخنانی با اشاره به اهتمام اعضای هیأت رئیسه به تکریم از خانواده شهدا و جانبازان دانشگاه، اظهار داشت: در دوران جدید مدیریتی در دانشگاه و با همت دکتر نور محمدی سرپرست دفتر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر، توفیق دیدار با استادان و دانشجویان خانواده شاهد و ایثارگر دانشگاه حاصل شد.


IMG_7827
وی افزود: این دیدارها چند خاصیت را به دنبال دارد، اول آشنایی با دانشجویان موفق شاهد و ایثارگر که در دانشگاه علامه طباطبائی حضور دارند و دیگر اینکه این ملاقات‌ها باعث کسب انرژی برای مسئولان دانشگاه می‌شود و در نهایت وقتی از نزدیک در جریان موفقیت‌ها و دستاوردهای دانشجوی شاهد و ایثارگر قرار می‌گیریم، خدمت به این عزیزان را مایه مباهات و افتخار خود می‌بینیم.
دکتر سلیمی اضافه کرد: حضور چهره‌های فرهیخته‌ای از این مجموعه در دانشگاه که با رفتار و اعمالشان الگو شده و علاوه بر حفظ مقام شهادت و شأن پدران خود، موفقیت‌هایی را کسب می‌نمایند، باعث بالندگی است لذا خدمت به این عزیزان را از افتخارات خود دانسته و وظیفه خود می‌دانیم از جایگاه و تلاش ارزنده این عزیزان تقدیر کنیم.
سلیمی با اشاره به موفقیت‌های هادی فیاض تصریح کرد: از اینکه در زمینه علمی موفق هستید و توانستید این موفقیت را با جایگاه خود پیوند بزنید برای ما بسیار خوشحال کننده است و گواه بر این است که می‌توان فضیلت‌های علمی را با ارزش‌های انقلابی جمع کرد و به بهترین شکل آن را ارائه داد.
در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین شهمیری مسئول نهاد رهبری دانشگاه نیز اظهار داشت: تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و ارزش‌های جهاد و ایثار وظیفه‌ی بنده و سایر مسئولان دانشگاه است و این مهم باعث افتخار است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار