۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۹۵۷۸
000000000000000_563744

روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی با انتشار اخباری که مدت ها از زمان وقوع آنها گذشته است، خیل عظیمی از نگاه ها را متوجه خود کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا)، خبر عزیمت هیئت ایرانی از دانشگاه علامه طباطبائی به کشور کره جنوبی برای شرکت در برنامه راه اندازی شبکه دانشگاه های جاده ابریشم در روز 24 شهریورماه امسال در سایت دانشگاه منتشر شد. این در حالی بود که این هیئت ایرانی 26 روز قبل این سفر را انجام داده بودند.


اگر روابط عمومی دانشگاه فقط چند روز دیگر برای انتشار این خبر از خود حوصله نشان داده بود آن وقت یک ماه از سفر این هیئت ایرانی می گذشت؛ اینگونه شاید راحت تر می توانست از این خبر یاد کند، مثلا بنویسد : گروه ایرانی که یک ماه پیش به کره جنوبی سفر کرده بودند...


اما حکایت صبر و حوصله بالای روابط عمومی دانشگاه به اینجا ختم نمی شود، اینبار حکایت از چیزی حدود 37 روز تأخیر در انتشار خبر بوده که این در نوع خود بی سابقه است.


روابط عمومی دانشگاه خبر اعزام اعضای هیئت علمی دانشگاه های علامه طباطبائی، تهران، خوارزمی و پیام نور به مالزی را در تاریخ 23 شهریورماه منتشر کرد و این در حالی است که بازدید این هیئت ایرانی از مالزی از تاریخ 29 جولای 2015 تا 6 آگوست انجام گرفته است، به عبارت دیگر 7 تا 15 مرداد ماه سال جاری!


و اینگونه است که روابط عمومی دانشگاه توانست نگاه های زیادی را به خود جلب کند و صد البته نگاه هایی سرشار از حیرت!


اقدام غیرحرفه ای روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی در پوشش اخبار سوخته و فاقد عنصر خبری بسیار مهم زمان در حالی رخ داده است که این دانشگاه هم اکنون دارای دانشکده ارتباطات در حوزه روزنامه نگاری و روابط عمومی است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار