۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۹۱۳۸۷
50 سال آموزش روابط عمومی در ایران، مروری بر گذشته، نگاهی به آینده

همایش «50 سال آموزش روابط عمومی در ایران، مروری بر گذشته، نگاهی به آینده» با حضور استادان و دانشجویان در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، این همایش 22 اردیبهشت‌ماه با نگاهی به دروس آموزشی رشته روابط عمومی، در سالن شورای دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی در چهار نشست و با موضوعات متنوع و مختلف توسط استادان رشته روابط عمومی برگزار شد.


در نشست اول این همایش، دکتر محمدمهدی فرقانی، رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی با موضوع «دانشکده و 50 سال تجربه آموزش روابط عمومی» و دکتر حسینعلی افخمی با موضوع «تغییر و تدوام در آموزش؛ فرازها و نشیب‌ها» به سخنرانی پرداختند.


در نشست دوم، استادان رشته روابط عمومی درمورد دروس تخصصی که به دانشجویان تدریس می‌کنند شامل دکتر رضا صابری درمورد درس «اصول روابط عمومی»، دکتر سیدرضا نقیب‌السادات درمورد درس «اصول تبلیغات بازرگانی»، دکتر مهدخت بروجردی درمورد درس «روابط عمومی عملی1»، دکتر زهرا حداد درمورد درس «مبانی آرشیو و اطلاع‌رسانی»، دکتر رحمان سعیدی درمورد درس «تکنیک‌های روابط عمومی» و دکتر قدسی بیات درمورد درس «زبان تخصصی2 روابط عمومی» سخنرانی کردند.


در نشست سوم نیز استادان دروس دیگر رشته روابط عمومی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی شامل دکتر مهدخت بروجردی درمورد درس «ارتباط با رسانه‌ها»، دکتر رحمان سعیدی درمورد درس «اصول اقناع و تبلیغ سیاسی»، دکتر اسماعیل قدیمی درمورد درس «روابط عمومی عملی2»، دکتر محسن امینی درمورد درس «مدیریت روابط عمومی»، دکتر قدسی بیات درمورد درس «روابط عمومی الکترونیک» و دکتر حسینعلی افخمی درمورد درس «برنامه‌ریزی روابط عمومی» سخنرانی کردند.


در نشست چهارم و پایانی همایش «50 سال آموزش روابط عمومی در ایران، مروری بر گذشته، نگاهی به آینده» با عنوان «نشست مشترک ارزیابی گذشته؛ نگاهی به آینده» همراه با پرسش و پاسخ با حضور دانشجویان رشته روابط عمومی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


در این نشست دکتر حسینعلی افخمی، مدیر گروه روابط عمومی، اسماعیل قدیمی، رحمان سعیدی، اسماعیل قدیمی، مهدخت بروجردی و قدسی بیات از استادان این رشته در دانشگاه علامه طباطبائی حضور داشتند.



عکس: ریحانه مهیاری و شکیبا شیرازی‌تهرانی-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار