۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ۱۹:۳۲
کد خبر: ۱۸۷۸۲

دومین دوره المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از روز سه شنبه هفته جاری در مجتمع رفاهی دانشگاه مازندران واقع در بابلسر آغاز شده بود.
در این رقابت ها بیش از 300 دانشجوی دختر از 58 دانشگاه در چهار رشته لی لی تعادلی ، چرخ تانک ، بولینگ با پا ، دارت با هم رقابت کردند.
به گزارش عطنا به نقل از ایرنا، بعد از فردوسی مشهد تیم های صنعتی سهند تبریز و رازی کرمانشان عناوین دوم و سوم این المپیاد را بدست آوردند.
در مسابقه چرخ تانک تیم های دانشگاه فردوسی مشهد ، ایلام و کاشان اول تا سوم شدند.
در مسابقه لی لی تعادلی دانشگاه های اصفهان ، پیام نور خراسان شمالی و علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
در مسابقه فیزابی ( معلولین ) الهام کسایی پور از دانشگاه ایلام ، نجمه حسینی از دانشگاه حکمی سبزواری و زکیه عالی پور آبادی از دانشگاه شاهرود رتبه های برتر را بدست آوردند.
در مسابقه دارت ( معلولین) هم عاطفه براتی از دانشگاه پیام نور، فاطمه رحمتی از دانشگاه علامه طباطبایی و لاله کریمی از دانشگاه علوم کشاورزی و منباع طبیعی گرگان اول تا سوم شدند.
در رقابت های پسران نیز که هفته گذشته برگزار شد تیم دانشگاه علم وصنعت ایران قهرمان شد و جام قهرمانی مسابقات را بالای سر برد.
تیم های دانشگاه ایلام و صنعتی نوشیروانی بابل به ترتیب دوم و سوم شدند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار