۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۱۲۳۱

مجتبی صدیقی معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، فخرالدین اصغری آقمشهدی را به عنوان سرپرست عالی دومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های سراسر کشور منصوب کرد.


به گزارش عطنا به نقل از ایرنا، در حکم اصغری آقمشهدی آمده است: المپیادهای فرهنگی ورزشی به عنوان یکی از رویدادهای ملی ورزش دانشجویی نقش ارزنده ای در توسعه ورزش همگانی در جامعه، تحکیم دوستی بین دانشجویان و ترویج شادابی و نشاط در دانشگاه ها ایفا می کنند.


از این رو جنابعالی به عنوان سرپرست عالی دومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های سراسر کشور منصوب می شوید.


امید است در پناه خداوند متعال و برنامه ریزی شایسته، به کارگیری امکانات موجود در سطح استان و نیروهای متعهد و کارآمد، شاهد برگزاری مطلوب و خاطره انگیز این المپیاد باشیم.


**روسای دو کمیته فدراسیون ورزش های دانشگاهی منصوب شدند


با توجه به اهمیت جایگاه گردشگری ورزشی و تامین منابع مالی از بخش های خصوصی از سوی محمد پورکیانی سرپرست فدراسیون ورزش های دانشگاهی در احکامی جداگانه روسای کمیته های بازاریابی و گردشگری این فدراسیون منصوب شدند.


به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، داود هومنیان عضو هیئت علمی و معاون دانشجویی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران، به عنوان رئیس کمیته گردشگری و محسن خدایی به عنوان رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون ورزش های دانشگاهی منصوب شدند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار