۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۷۷۳۸۴
ketabkhane-eftetahye (56)

نشست مشترک رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی با مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پکتوس با محوریت راه‌اندازی خدمات ویژه کاربران کم‌بینا و نابینای کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه برگزار شد.


به گزارش عطنا، دراین نشست دکتر مهدی طاهری، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد با مهندس فرجاد مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پکتوس دیدار و هم‌اندیشی کرد.


با توجه به درخواست و پیگیری‌های متعدد دانشجویان کم‌بینا و نابینای دانشگاه علامه مبنی بر دسترس‌پذیرساختن منابع کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد، و همچنین با نظر به بررسی‌ها و بازدیدهای قبلی انجام گرفته توسط کارشناسان این کتابخانه، در این نشست امکان دسترس‌پذیر ساختن منابع کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد مورد بحث قرار گرفت.


گفتنی است شركت پكتوس‌ اولين و تنها توليد كننده تجهيزات كامپيوتري و الكترونيكي ويژه نابينايان در سالِ ۱۳۷۰ توسط جمعي از فارغ التحصيلان دانشگاه صنعتيِ شريف تاسيس شد و از بدو تاسيس تا كنون بجز فعاليت در زمينه مهندسيِ رايانه (سخت افزار و نرم افزار) درحوزه توليد تجهيزات الكترونيكي ويژه نابينايان فعال بوده، و توانسته است افتخارات متعددی در این زمینه کسب کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار