۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۰۶:۵۹
کد خبر: ۱۷۰۵۲۵
محمدرضا ویژه، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی
آیین بزرگداشت بازنشستگان اداری دانشگاه علامه طباطبائی با حضور مسئولان و جمعی از کارکنان سابق این دانشگاه با برنامه‌های متنوع ۱۸ بهمن‌ماه در سالن تربیت بدنی برگزار شد.

به گزارش عطنا، محمدرضا ویژه، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی 19 بهمن‌ماه در آیین بزرگداشت بازنشستگان اداری این دانشگاه، گفت: این برنامه که معمولاً در قالب جشن برگزار می‌شود، فرصت خوبی است تا بتوانیم از زحمات بازنشستگان دانشگاه تقدیر کنیم.


وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشن دورهمی برای عزیزان بازنشسته است، افزود: قصد ما این بود که تمام بازنشسته‌های اداری دانشگاه را دور همدیگر جمع کنیم تا به تجدید خاطرات گذشته خود بپردازند.


ویژه درباره همین موضوع تصریح کرد: دانشگاه علامه طباطبائی بازنشستگان خود را فراموش نمی‌کند و با بازنشسته شدن افراد، ارتباط آنها با مجموعه دانشگاه قطع نمی‌شود بلکه این ارتباط ادامه پیدا کرده و دانشگاه نیز به فکر این عزیزان است.


وی با اشاره به اینکه مراسم تقدیر از بازنشستگان سال گذشته در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی برگزار شده بود، یادآور شد: در آن آیین افراد بازنشسته اصطلاحاً گِرد همدیگر جمع نشده بودند و به‌نوعی پشت سر همدیگر و یک سالن نشسته بودند.


معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی خاطرنشان کرد: ولی کیفیت جشن و مراسم امسال بسیار بهتر بود و بر اساس خواست خود بازنشستگان این جشن امسال در سالن ورزشی تربیت بدنی دانشگاه و به صورت دورهمی برگزار شد.


وی با بیان اینکه سعی کردیم در جشن امسال برای بازنشستگان سخنرانی‌ها را کم کرده و بیشتر جنبه‌های بصری مراسم را افزایش دهیم، گفت: ما از این دورهم‌نشینی بازنشسته‌ها، بازخورد بهتری دریافت کردیم.


ویژه افزود: کانون بازنشستگان دانشگاه علامه طباطبائی فعال بوده ولی ارتباط سازمانی با دانشگاه ندارد چون به صورت مستقل و صنفی عمل می‌کند.


وی با بیان اینکه ما در مجموعه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه سعی کردیم بیشترین همکاری را با کانون بازنشستگان دانشگاه علامه طباطبائی در قالب‌های مختلف داشته باشیم، گفت: بر همین اساس نیز زمینه‌های را فراهم کردیم تا بازنشسته‌ها از برخی امکانات دانشگاه استفاده کنند.


معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به اینکه مکانی اداری را برای فعالیت کانون بازنشستگان دانشگاه تجهیز کرده‌ایم، بیان کرد: بر اساس مصوبات کمیته رفاهی دانشگاه، خدماتی برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است که امیدواریم به‌خوبی از آنها استفاده کنند.



امینی: واحد حقوقی دانشگاه پیگیر مسائل بازنشستگان باشد



محسن امینی، رئیس کانون بازنشستگان دانشگاه علامه طباطبائی نیز در این آیین با اشاره به اینکه مجوز این کانون هنوز صادر نشده است، گفت: درمورد اعطای مجوز نیز هنوز هیچ خبری نیست.


وی با بیان اینکه به‌رغم تلاش‌هایی که در زمینه صدور مجوز انجام شده ولی تاکنون هیچ مجوزی برای کانون بازنشستگان دانشگاه صادر نشده است، افزود: توصیه خود وزارت کشور این بوده که کانون سابق بازنشستگان دانشگاه احیا شود و همین کار هم صورت گرفت و با برگزاری انتخابات و رأی‌گیری نتایج به وزارت کشور ارسال شد، ولی وزارت کشور اعلام کرد باید منتظر قانون جدیدی باشیم که قرار است در مجلس تصویب شود که با قید سه فوریت یک‌سال طول می‌کشد.


امینی اضافه کرد: واقعاً بنده خجالت‌زده هستیم که با این همه تلاش و فعالیت‌های انجام شده هنوز نتوانستیم مجوز کانون بازنشستگان را دریافت کنیم و انتظار ما این است که با همراهی مسئولان دانشگاه به‌خصوص دفتر حقوقی زمینه این کار فراهم شود.


وی با بیان اینکه امسال برنامه خوبی در قالب جشن برای بازنشستگان در نظر گرفته شده بود، گفت: از مسئولان دانشگاه می‌خواهیم که برای امور اداری و اجرایی قسمت بازنشستگان در زمینه اختصاص نیرو همکاری لازم را داشته باشند.


امینی ضمن تشکر از حمایت‌های دکتر ویژه، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی و همچنین امور اداری از کانون بازنشستگان این دانشگاه، تأکید کرد: می‌دانیم که دانشگاه گرفتاری‌های خاص خود را دارد ولی امیدواریم بودجه‌ای برای بخش بازنشستگان اختصاص داده شود.


وی با بیان اینکه از مسئولان دانشگاه انتظار داریم زمینه استفاده بازنشستگان از هتل کیش‌مهر فریدون‌کنار را در تمامی فصول سال فراهم کنند، بیان کرد: تعدادی زیادی از همکاران بازنشسته اداری زمین‌های بلاتکلیفی در نقاط مختلف کشور دارند که در قالب تعاونی هزینه آن را پرداخت کرده‌ بودند در این زمینه نیز درخواست می‌کنیم که مسئولان دانشگاه به‌خصوص دفتر حقوقی پیگیر این مسائل بازنشستگان باشند.


رئیس کانون بازنشستگان دانشگاه علامه طباطبائی افزود: در زمینه اختصاص وام صندوق اعتباری برای بازنشستگان و اینکه یک بازنشسته نمی‌توانند ضامن همکار خود شود نیز اعتراض داشته و انتظار داریم این مسئله با حمایت مسئولان مالی و اداری دانشگاه برطرف شود.



آقاجان‌زاده: مهمترین هدف این جشن دیدار تازه بازنشستگان با یکدیگر است



سید احمد آقاجان‌زاده، رئیس اداره کارگزینی دانشگاه علامه طباطبائی و از متولیان برگزاری آیین بزرگداشت بازنشستگان اداری این دانشگاه نیز گفت: چهارمین سالی است که به همت امور اداری دانشگاه و سایر همکاران در بخش‌های مختلف معاونت توسعه و مدیریت منابع، این جشن برگزار می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: مهمترین هدف از برگزاری جشن برای بازنشستگان اداری دانشگاه این است که هر سال دور همدیگر جمع شده و دیداری تازه با هم داشته باشند.


آقاجان‌زاده با اشاره به اینکه اکثر شرکت‌کنندگان در این جشن رضایت خود را از نحوه برگزاری آن اعلام کردند، گفت: فقط همکاران بازنشسته یک نکته را متذکر شدند که بهتر است این جشن در فصول گرم سال برگزار شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار