۰۸ اسفند ۱۳۹۳ ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۵۷۵

به گزارش باشگاه خبری دانشگاه علامه طباطبائی(عطنا) ، عصر پنجشنبه با حضور سلیمی رئیس دانشگاه علامه ، حجت الاسلام شهمیری مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه و جمعی از مدیران دانشگاه در سالن شهید بهشتی پردیس دهکده المپیک دانشگاه علامه از بازنشستگان اداری دانشگاه تجلیل شد.


عکسهای ارسالی میکائیل مقیم پور بیژنی عکاس و خبرنگار عطنا را از این مراسم می بینید:


IMG_1635


شاید دلشان برای صحبت های بعد ناهار تنگ شده است که این چنین کنار هم بعد از سال ها به صحبت نشسته اند.


IMG_1529IMG_1536


شاید هنوز هم دلش میخواهد به همکارش تذکر اداری بدهد که این چنین مصمم دارد سخن می گوید.


IMG_1543


خیلی از کارمندان سطح بالای دانشگاه از زحمات آن ها به این جایگاه رسیدند. خودم شنیدم که دکتر سلیمی با در آغوش گرفتن یک کارمند بازنشسته به همکارش گفت من اولین فیش حقوق حق التدریسی خود را در دانشگاه از این آقا گرفتم.


IMG_1752


خیلی زیبا بود اشک ها و لبخندها را هنگام پخش کلیپ همکاران از دست رفته که به خوبی بغض را بر دل حضار می گذاشت وقتی که پیشکسوتی گفت: ببین ببین به زودی عکس منم میزارن تو کلیپ.


IMG_1599


و این پیشکسوت علامه ای هم حتماً دوست و همکار نزدیکش را از دست داده که این چنین اشک می ریزد. به یاد روزهای تلخ و شیرین دانشگاه، شاید دلش برای گپ و گفت با دوست از دست رفته اش هنگام استراحت تنگ شده باشد.


IMG_1704


جمعشان،جمع بود.همه بودند.از کارمندان اداری بخش آموزش تا همکاران خدماتی. چه شب خوبی. آنان وجودشان را برای ایران می دانند. تعجب داشت هنگام اجرای آهنگ ای ایران همه بلند شدند ، به پاسداشت کشورشان که چندین سال برای تربیت دانشمندان و استادان بزرگترین دانشگاه علوم انسانی تلاش کردند.


IMG_1666


و چه زیباست نگاه های آنان که عمرشان را به پای پیش رفت دانشگاه گذاشتند...


IMG_1605IMG_1606


IMG_1521IMG_1523  IMG_1553 IMG_1637
  IMG_1641IMG_1643


و سلیمی و همکارانش چقدر خوب است که به فکر عزیزانمان هستند.چقدر از وجود دکتر سلیمی ابراز شادی می کردند.


IMG_1634IMG_1742


IMG_1612

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار