۰۸ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۳۰۷۰۰
tajlil ardabil zahesdi asl (1)

آئین تجلیل از دکتر محمد زاهدی اصل روز سه شنبه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.


به گزارش عطنا به نقل انجمن مددکاران اجتماعی ایران، در این مراسم که به مناسبت روز بزرگداشت اردبیل برگزار شد از دکتر محمد زاهدی اصل و دکتر داور شیخاوندی، دو استاد برجسته اردبیلی در حوزه امور اجتماعی تقدیر به عمل آمد.


به گزارش عطنا، متن پیام تجلیل به شرح زیر است:


«استاد بزرگ و از معماران شایسته مددکاری اجتماعی ایران


جناب پروفسور محمد زاهدی اصل


توسعه ، حفظ و حراست از ارزشهای ناب حرفه مقدس مددکاری اجتماعی در گروی تلاشهای دلسوزانه انسانهایی است که روح فکر والایشان سرشار از عشق به راه و سلوک امام علی (ع)، بزرگ پرچمدار مددکاری اجتماعی در عالم اسلام می باشد.


روز سوم مرداد سال ۹۶ ، روز بزرگی برای جامعه مددکاری اجتاعی استان اردبیل در تقویم مددکاری اجتماعی رقم خورد. و سبلان پذیرای حضرتعالی است که به گواهی تاریخ یکی از با افتخارترین اساتید حرفه مظلوم مددکاری اجتماعی در کشور ایران می باشید. جنابعالی با بیش از چهار دهه تدریس، تحقیق و پژوهش و تالیف دهها کتاب و مقاله در حوزه علوم یاورانه ، هزاران شاگرد فرهیخته تربیت و تحویل جامعه داده اید.از معماران پیشکسوت مددکاری اجتماعی ایران و یکی از شاگردان خلف مرحوم ستاره فرمانفرمائیان که همواره مدافع کیان رشته تحصیلی


مددکاری اجتماعی در ایران بوده اید و همیشه نقش پررنگی در شکل گیری و توسعه آن داشته اید.
بدینوسیله از تلاشهای ارزنده، کوششهای صادقانه و مساعی هوشمندانه حضرتعالی به عنوان افتخار بزرگ سرزمین سبلان، در حوزه تولید علم و خدمت به حرفه مددکاری اجتماعی تقدیر و تشکر نموده ، و از درگاه خداوند متعال کمال تندرستی و دوام توفیقات را آرزومندیم.


انجمن مددکاران اجتماعی استان اردبیل، به نمایندگی از جامعه مددکاران اجتماعی ایران»



به گفته دکتر حسین شایقی، مدیر بنیاد نخبگان استان اردبیل و دبیر این مراسم، تجلیل از این دو استاد برجسته اردبیلی با همکاری انجمن مددکاران اجتماعی ایران، دانشگاه محقق اردبیلی و انجمن مدیریت دولتی ،استانداری اردبیل و بنیاد نخبگان استان با هدف شناساندن آنان به جامعه و استفاده از خدمات ارزنده آنان در رشته های تخصصی آنان بوده است.


در این مراسم تعدادی از مدیران استانی از جمله معاون استاندار اردبیل و مدیران بهزیستی استان حضور داشتند.


در ادامه، امین موحدی، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی استان اردبیل پیامی در تجلیل از استاد شایسته مددکاری اجتماعی ایران پروفسور زاهدی اصل به نیابت از جامعه مددکاران اجتماعی ایران خواند و خاطراتی از این استاد بیان کرد. وی همچنین لوح سپاس و تندیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران و هدایایی از سوی انجمن استان را تقدیم دکتر زاهدی اصل کرد. در ادامه تعدادی از دانشجویان پروفسور زاهدی اصل به بیان خاطراتی از دوران کلاس‌های درس پرداختند.


دکتر محمد زاهدی اصل مقاطع تحصیلی خود را به ترتیب در رشته های مددکاری اجتماعی و مدیریت امور فرهنگی و دکترای مدیریت اجتماعی گذرانده و در حال حاضر استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی است.


رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران که به علت برگزاری همزمان »همایش سلامت اجتماعی و ضرورت آن در جامعه» نتوانست در این مراسم شرکت کند در پیامی ضمن تبریک «روز اردبیل» و تشکر از برگزاری مراسم، مطالبی در تجلیل از دکتر زاهدی اصل، رئیس سابق این انجمن بیان کرد که توسط دبیر مراسم قرائت شد.


ضمن پوزش بابت کیفیت تصاویر، گوشه‌هایی از این مراسم را در ادامه می‌بینید؛







ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار