۳۰ تير ۱۳۹۶ ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۲۹۱۹۸
klashaye basij ashted (37)

اولین دوره طرح ولایت بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی با حضور برخی استادان این دانشگاه، از ۲۳ تا 28 تیرماه در هتل کیش مهر، شهر فریدون‌کنار استان مازندران برگزار شد.


به گزارش عطنا، در مراسم افتتاحیه این دوره آیت‌الله علی معلمی، نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم‌شهر، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و عبدالله معتمدی، عضو هیئت علمی گروه روان‌شناسی بالینی و عمومی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی و رئیس بسیج اساتید این دانشگاه به سخنرانی پرداختند.


سردار اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه و نماینده سابق مردم تهران در دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی نیز در جمع استادان بسیجی دانشگاه علامه طباطبائی به سخنرانی پرداخت.


برخی از استادان دانشگاه علامه طباطبائی به همراه خانواده‌های خود در این دوره شرکت کردند که کلاس‌هایی چون بهداشت روانی و مدیریت استرس، نقش رسانه در تربیت، تربیت کودک و آفت‌های روابط زوجین و روش‌های حل مسائل خانواده برای آن‌ها برگزار شد.


گفتنی است برگزاری کلاس‌های آموزشی، نشست‌های تشکیلاتی، هم‌اندیشی و برنامه‌های فرهنگی و تفریحی از جمله مهمترین برنامه‌های اولین دوره طرح ولایت بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار