۲۳ تير ۱۳۹۴ ۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۲۲۵۴

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا)، نشست فرهنگی اساتید بسیجی دانشگاه علامه طباطبائی عصر دیروز در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و حسابداری با حضور دکتر صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور،گودرزی سرپرست سازمان بسیج دانشجویی کشور و جمعی از اساتید دانشگاه و خانواده های آنان برگزار شد.


maleki


دکتر ملکی رئیس بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی در ابتدای این مراسم اظهار داشت: دانشگاه مراقب باشد سیاست زده نشود امّا باید دانشگاه سیاسی باشد و از آرمان های انقلاب دفاع کند و این رصد و امر خطیر بر دوش بسیج است خصوصا بسیج اساتید در دانشگاه ها.


وی بیان داشت: در زمینه بحث مذاکرات هسته ای آنچه که بنده عرض می کنم باید به تیم مذاکره کننده درود گفت که نرمش قهرمانانه به خرج دادند نه کرنش ذلیلانه و آنها مردانه ایستادند و در اینجا به آنها سلام و خدا قوت عرض می کنم.


عضو هیئت علمی دانشگاه علامه افزود: در سال آینده برای بسیج دو مطلب را باید انجام دهیم. اول نقد نظریه های غربی؛ و این شرط اصلی ورود به تولید علم است. البته نقد علمی و مدللی که قوی باشد و دوم بومی سازی برنامه درسی در دانشگاه علامه طباطبائی است که مسئولیت آن بر عهده بنده است و این با همت اساتید بسیجی صورت می پذیرد.


دکتر ملکی در انتهای سخنرانی خود گفت: در حال حاضر 105 عضو فعال داریم و انشاالله در سال جاریهدفمان بکارگیری توانایی های این عزیزان است و نیاز به تشکیل کارگروه های مختلف و تشکل داریم تا بحث های علمی رونق پیدا کند و همه اینها در سایه حمایت های ریاست دانشگاه و رئیس سازمان بسیج اساتید کشور است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار