۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۵۷
کد خبر: ۹۵۶۶
 

 

41303_494

 

 

به گزارش عطنا به نقل از khamenei.ir،  این دیدار پیش از ظهر چهارشنبه به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

حضرت آیت الله خامنه ای در بیانات خود افزودند: آمریکا اگر نیازش به مذاکره بیشتر از ایران نباشد، کمتر نیست.

ایشان تاکید کردند: با مذاکراتی که زیر شبح تهدید باشد موافق نیستم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: مذاکره کنندگان بروند با رعایت خطوط قرمز مذاکره کنند لکن تحمیل، تحقیر و تهدید را قبول نکنند.

حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دادند: همین چند روز گذشته دو مسئول رسمی آمریکا تهدید کردند که حمله نظامی می کنیم؛ اولا که غلط می کنید. ثانیاً من در زمان رییس جمهور قبلی آمریکا که تهدید می کرد هم گفتم که دوران بزن و دررو تمام شده است.

ایشان تاکید کردند: ملت ایران کسی را که تعرضی کند، رها نمی کند.

رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از بیانات خود به هفته معلم اشاره کردند و گفتند: ۴۰ میلیون معلم و دانش آموز و والدین، مستقیم با آموزش و پرورش مرتبطند، برای آموزش و پرورش هرچه هزینه کنیم، سرمایه گذاری است.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: اقتصاد آموزش و پرورش مثل هیچ دستگاهی نیست، باید این بخش را مورد توجه ویژه قرار داد، این بازده دارد و ارزش افزوده ایجاد می کند.

ایشان هم چنین به موضوع یمن اشاره کردند و ادامه دادند: امروز کار سعودی ها در یمن با هیچ منطقی قابل توجیه نیست؛ آمریکایی ها دارند از این جنایت عظیم حمایت می کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: می گویند چرا ایران به آنها کمک می کند؛ ما می خواستیم به یمن کمک دارویی بفرستیم. یمنی ها به سلاح ما احتیاج ندارند؛ همه پادگان های یمن در اختیار گروه انصارالله است.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار