۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۳۹
کد خبر: ۸۷۹۰۱
Saudi Princes perform a traditional dance on the outskirts of Riyadh

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی خطاب به سران شورای همکاری خلیج فارس با بیان اینکه با طناب پوسیده عربستان به چاه نروید اعلام کرد: حیات آل سعود به نفس‌های سلمان وابسته است.


به گزارش عطنا به نقل از فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی خطاب به سران شورای همکاری خلیج فارس در پی تحولات اخیر منطقه اعلام کرد: بنا بر سرعت و اهمیت تحولات اخیر حوزه خلیج فارس، ما دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی ایران، مواردی را به شما پادشاهان متذکر می‌شویم که امید است فصل جدیدی از تحولات را رقم بزند.


در متن این نامه آمده است: نیک می‌دانید که عربستان کشوری است شکننده، آنچنان که حیات آل سعود به نفس‌های سلمان بن عبدالعزیز وابسته است و جنگ قدرت شاهزادگان دیر یا زود علنی خواهد شد. شما به چشم دیدید که چگونه هرگونه تفاوت در نگرش کشورهای عربی با منافع آل سعود و قرائت وهابی از اسلام، منجر به سخت ترین مجازات از سوی رژیم عربستان می گردد، همچنانکه محمد المرسی در مصر سرنگون گشت و تمیم بن حمد در قطر تنها به دلیل یک اظهارنظر و بیان گوشه ای از واقعیات، شدیدا تحت فشار و تحریم قرار گرفته است.


بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی عنوان کرد: شما ملاحظه کردید رژیم سعود که داعیه‌دار حفظ تمامیت اعراب است، چگونه برای بقاء خود ناچار شد در آخرین نمونه 460 میلیارد دلار به آمریکا باج دهد. شما بهتر از هر کسی می‌دانید لشکر تروریست‌های تحت امر سعودی چگونه مانند ریزگردها برای فروکش کردن خشم حکام عربستان به مناطق مختلف گسیل می شوند.


در ادامه این نامه بیان شد: شما می‌بینید که با وجود ایران هراسی و آدرس غلط سعودی، امروز اعراب از شر اقدامات عربستان است که در یمن، بحرین، عراق و سوریه زجر می‌کشند و از زن و مرد و پیر و جوان و کودک، در ماه‌های حرام و غیر حرام، یک به یک قتل عام می‌شوند و حتما مستحضرید که صدام و صدامیان چگونه پس از دوشیدن شیر کشورهای همسو، آنان را ذبح می‌کنند، همچنانکه صدام با وجود شعارهای ناسیونالیسم عربی و پس از تلاش ناکام برای شکست ایران، به همسایه خود حمله و خاک کویت را اشغال و ضمیمه خود کرد. پس با طناب پوسیده آل سعود به چاه نروید و به خود آیید که خیلی زود دیر می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار