۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ۰۸:۰۰
کد خبر: ۸۵۸۲
به مناسبت چهارصدمین سالگرد روابط دیپلماتیک ایران و اسپانیا، نشستی تخصصی با حضور اساتید خارجی و داخلی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تاریخ 25 فروردین‌ماه در محل دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد.

WP_20150414_008

به گزارش عطنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، این نشست علمی با سخنرانی دکتر خوزه کوتیاس، مدیرگروه شرق‌شناسی دانشگاه الیکانته اسپانیا و دکتر نجمه شبیری، مدیرگروه زبان اسپانیایی دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور دکتر سید محمد طباطبائی و دکتر اصغر کیوان حسینی، اعضای هیات علمی گروه روابط بین‌الملل برگزار شد.

در آغاز این نشست سخنرانان میهمان و اساتید روابط بین‌الملل به تشریح و بررسی روابط ایران و اسپانیا در دوره‌های تاریخی مختلف پرداخته و در خصوص چشم‌انداز روابط فی‌مابین دو کشور در حوزه‌های سیاست بین‌الملل و اقتصاد و فرهنگ به تبادل نظرات پرداختند.

در ادامه نشست دانشجویان حاضر سوالات تخصصی را در رابطه با روابط ایران و اسپانیا و زمینه‌های مرتبط مطرح ساخته و با اساتید به گفتگو پرداختند.

در پایان این نشست آقای دکتر خوزه کوتیاس با اظهار امیدواری نسبت به آینده روابط دو کشور، گسترش روابط دانشگاهی اعم از برگزاری نشست‌های تخصصی مشابه، تبادل استاد و دانشجو و اعطای بورس‌های تحصیلی را تداوم‌بخش روابط سیاسی دو کشور عنوان کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار