۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۰۱
کد خبر: ۸۲۷۰۴
namayeshgah ketab tehran 30moin siomin

دانشگاه علامه طباطبائی در راستاي حمايت از دانشجويان، بن کارت الکترونیکی ويژه سي امين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران در میان دانشجویان توزیع می‌کند.


به گزارش عطنا به نقل از دانشگاه علامه طباطبائی، این بن کارت‌های اعطایی تنها برای خرید کتاب از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است و تا پایان دوره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،23 اردیبهشت‌ماه اعتبار دارد.


تمامی دانشجویان علاقمند به دریافت این بن کارت‌ها می‌توانند از روز شنبه 16 اردیبهشت‌ماه تا پایان روز برگزرای نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با در دست داشتن كارت دانشجويي به اموردانشجویی دانشکده خود مراجعه کنند.


بنابراین گزارش، موجودی این کارت‌ها برای دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مبلغ ۴۰۰۰۰۰ ریال و برای دانشجویان مشغول به تحصیل در مقطع دکتری ۵۶۲۰۰۰ ریال است.


دانشجویان دوره‌های شبانه و روزانه در مقاطع مختلف تحصیلی به استثناء دانشجویان دارای سنوات تحصیلی غيرمجاز، بورسیه‌، مهمان، فارغ‌التحصیل، نیمه حضوری و تخصصی آزاد می‌توانند از این بن‌کارت‌ها استفاده کنند.


گفتنی است دانشگاه علامه طباطبائی در طول برگزاري نمايشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سرويس‌هاي رفت و برگشت از محل دانشكده‌ها و همچنین در روزهای تعطیل از محل خوابگاه‌ها برای رفاه دانشجویان مشخص کرده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار