در ادامه رویداد کارآفرینی جشنواره روشنا، کارگاه «بازیهای جدی» و ماهیتشناسی، ابعاد و نمونههای موفق، با همکاری شرکت «دایرک» و مرکز کارافرینی دانشگاه علامه برگزار شد.
به گزارش عطنا، این کارگاه که صبح امروز، 11 اردیبهشتماه در تالار شورای دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، درباره «بازیهای جدی»، به عنوان شاخهای از بازیهای دیجیتال که هدف آن سرگرمی محض نیست، صحبت به میان آمد و تاکید شد که سلامت، توانبخشی و آموزش را میتوان به کمک بازی و سرگرمی دنبال کرد.
مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال (دایرک) واسطهای بین صنعت و دانشگاه است که فعالیتهای اصلی آن تقویت مبانی نظری در ارتباط با دانشگاهها و ارائه گزارشهای آماری به فعالان و سیاستگذاران برای شناسایی این صنعت است.
در این کارگاه یکروزه ابعاد نظری و بحث تجاریسازی بازیهای دیجیتال با معرفی نمونههای موفق آن مطرح شد تا آغاز راهی برای شروع کارهای پژوهشی باشد.
مرتضی جمشیدی سرپرست تحقیقات بازار، فرزانه شریفی مدیر روابط عمومی و حامد نصیری معاون توسعه کسب وکار مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال(دایرک)، مربیان این کارگاه بودند.
نصیری درباره این کارگاه به خبرنگار عطنا گفت: کارگاهی که امروز برگزار شد صرفا جهت آشنایی اولیه با بازیهای دیجیتال خصوصا بازیهای جدی است و علاقمندان میتوانند با شرکت در سایر دورهها گواهی مربوط را اخذ کنند.
گفتنی است چهارمین جشنواره فرصتهای شغلی «روشنا» با حضور شرکتهای خصوصی در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی با مسابقه سخنرانی و حضور دانشجویان در غرفههای کارآفرینی همراه بود.
تصاویری از این کارگاه در زیر می آید؛
عکس: ریحانه مهیاری- عطنا