۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ۱۹:۲۴
کد خبر: ۷۷۰۰۹
sandogh refah
ذوالفقار یزدان‌مهر از تسهیل شدن روند ارائه وام به دانشجویان خبر داد و گفت: صندوق ۲۱ نوع وام ارائه می دهد که دانشجویان می توانند از آن بهره مند شوند.



به گزارش عطنا به نقل از مهر، ذوالفقار یزدان‌مهر گفت: دو سال پیش زمانی که صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم را تحویل گرفتیم وام عتباتی که به دانشجویان ارائه می دادیم، ۳۰۰ هزارتومان بود بعد از طرح این موضوع در اولین جلسه هیات امناء صندوق، این وام به ۷۰۰ هزارتومان افزایش یافت.


وی ادامه داد: سال گذشته تمام دانشجویان متقاضی وام عتبات را پوشش دادیم و در جلسه با رئیس ستاد عمره و عتبات دانشجویی بنا گذاشتیم به کمک یکی از بانک های عامل حداقل از ۳۰ هزار دانشجو حمایت مالی داشته و سال آینده یک حمایت حداکثری از عتبات دانشجویی داشته باشیم.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ۲۱ نوع وام به دانشجویان ارائه می دهد اگر دانشجو یک ضامن برای وام دکتری داشته باشد با همان ضامن می تواند وام عتبات، ضروری وام پژوهشی را نیز دریافت کند.


وی با بیان اینکه روند ارائه وام های دانشجویی را تسهیل کرده ایم تا حداکثر دانشجویان از آن بهره مند شوند، افزود: در برخی از وام ها که سقف وام زیاد است دانشجو نیاز به ۲ ضامن دارد، ولی در مجموع دانشجویان می توانند از  ۲۱ نوع وام صندوق رفاه دانشجویان بهره مند شود.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار