۰۱ اسفند ۱۳۹۵ ۱۶:۲۲
کد خبر: ۷۰۸۰۹

 کارگاه تحقیقات بازار، تجاری‌سازی روش‌های علوم اجتماعی در بازار کار با ارائه گواهی معتبر پس از پایان دوره، برگزار می شود.


به گزارش عطنا، کانون علمی و فرهنگی ایثار دانشگاه علامه طباطبائی، کارگاه تحقیقات بازار و تجاری‌سازی روش‌های علوم اجتماعی در بازار کار را به مدت چهار ساعت با تدریس نوید شفیعی ثابت، پژوهشگر بازار و بازاریابی برگزار می‌کند.


در این کارگاه، مفهوم بازار، روش‌های مورد استفاده در آن و نمونه‌ای از این تحقیقات که توسط شرکت های معتبر انجام شده است، مورد بحث قرار می گیرد. همچنین ایده‌هایی برای انجام تحقیقات اولیه بازار به منظور فروش یک طرح تحقیقی نیز در کارگاه مطرح می‌شود.


این کارگاه 8 اسفند ماه از ساعت 13 الی 17 در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت شرکت در این کارگاه می‌توانند به دفتر شاهد و ایثارگر واقع در طبقه اول سازمان مرکزی دانشگاه مراجعه کنند. جهت ثبت‌نام غیرحضوری نیز می‌توانید با شماره تماس 09106619757 تماس بگیرید.


گفتنی است هزینه ثبت نام برای دانشجویان علامه طباطبائی 25 هزار تومان، سایر دانشگاه‌ها 30 هزار تومان و دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علامه طباطبائی 20 هزار تومان است.


photo_2017-02-19_16-12-57

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار