۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ۰۶:۰۳
کد خبر: ۶۹۷۴۶
Bistomin salgarde anjoman melli moshavere Iran (22)

جشن تولد 20 سالگی تأسیس انجمن مشاوره ایران با حضور اعضای هیئت مدیره این انجمن، صاحب‌نظران و استادان این رشته برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این جشن که بعد از ظهر روز دوشنبه، 25 بهمن‌ماه 1395 در تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، علاوه بر برخی از اعضای هیئت مؤسس و هیئت مدیره انجمن مشاوره ایران، تعدادی از استادان دانشگاه‌ها، دانشجویان مشاوره و همچنین اعضایی از انجمن ملی روانشناسان ایران و... نیز حضور داشتند.


بر پایه این گزارش، در ابتدای این نشست دکتر کاظم غلامی مهتاج، رئیس بخش سلامت روانی سازمان آتش‌نشانی تهران سخنرانی کرد. وی در سخنان خود ضمن برشمردن سختی‌ها و مشکلات احتمالی روحی آتش‌نشانان و خانواده آنان باتوجه به ماهیت این شغل با آن مواجه هستند، با اشاره به اهمیت مشاوره در کمک به آتش‌نشانان مصدوم و بازمانده از حادثه پلاسکو و خانواده جان‌باختگان حادثه بر لزوم افزایش توجه به مشاوره و مراجعه مستمر به مشاوران و تلاش‌ها جهت فرهنگ‌سازی در این زمینه در مجموعه آتش‌نشانی خبر داد.


در ادامه این جشن برخی از اعضای هیئت مدیری ادوار انجمن ملی مشاوره ایران از جمله شکوه نوابی‌نژاد، الله نورانی پور، سید مهدی حسینی بیرجندی،  باقر ثنایی ذاکر، عبدالله شفیع آبادی، سیمین حسینیان و یوسفعلی عطاری و همچنین قاسم قاضی، مشاور و عضو انجمن ملی روان‌شناسان ایران به سخنرانی پرداختند.


به گزارش خبرنگار عطنا، سخنرانان این همایش ضمن برشمردن لزوم فرهنگ‌سازی هرچه بیشتر در میان مردم و جلب نظر مسئولین در قوای مختلف در جهت توجه بیشتر به حرفه و معیشت مشاوران، جهت پیشبرد اهداف انجام، آمادگی خود را اعلام نمودند.


گفتنی است در پایان این جشن از سخنرانان این مراسم به پاس یک عمر فعالیت ارزشمند در راه اعتلای رشته مشاوره در کشور، با تقدیم لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.


گزارش کامل این برنامه و سخنرانی‌ها به زودی در سایت عطنا قرار می‌گیرد.



عکس‌: افشین عزیزی - عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار