۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۰:۱۲
کد خبر: ۶۸۸۵۹
babajani05

 کتاب«حسابداری پیشرفته بخش عمومی با رویکرد گزارشگری مالی چند سطحی» نوشته جعفرباباجانی استاد تمام دانشگاه علامه طباطبائی در سی‌وچهارمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران تقدیر شد.


به گزارش عطنا، سال 57 از ایران رفت. دو سالی در ایالت اوکلاهامای آمریکا در رشته مديريت بازرگانى، کارشناسی ارشد تحصیل کرد. سال 73 بود که برای تدریس به دانشجویان و نیز تحصیل در مقطع دکتری رشته حسابداری، وارد دانشگاه علامه طباطبائی شد و امروز استاد تمام دانشگاه علامه است.


اولین کتابی که تالیف و سپس منتشر کرد، کتاب «حسابدارى دولتى» بود که سال 1362  وزارت آموزش و پرورش وقت، آن را برای دانش‌آموزان سال چهارم دبیرستان به چاپ رساند و از آن سال تا به امروز بیش از ده کتاب تالیف کرده است؛ اما به تازگی در مراسم سی‌وچهارمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران که بهمن‌ماه امسال در محل تالار وحدت برگزار شد، یکی از کتاب‌های او به عنوان کتاب برتر سال معرفی شد.


کتاب «حسابداری پیشرفته بخش عمومی با رویکرد گزارشگری مالی چند سطحی» که انتشارات دانشگاه علامه سال 93 آن را به چاپ رسانده است در این مراسم در بخش علوم اجتماعی شایسته تقدیر شناخته شد و از نگارنده آن، جعفرباباخانی تقدیر به عمل آمد.


سی‌وچهارمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در 11 بخش‌ شامل، کلیات، فلسفه و روان‌شناسی، دین، علوم اجتماعی، علوم خالص، علوم کاربردی، تاریخ و جغرافیا، ادبیات، کودک و نوجوان، هنر و زبان است که هر بخش دارای چند شاخه است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار