۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۸۲۱۳
neshast dabiran kanoon farhangi (6)

مرتضی خورسندی در جلسه هم‌اندیشی دبیران کانون‌های دانشگاه اظهار کرد: همه ما خانواده معاونت فرهنگی هستیم، بعضی اوقات این خانواده شرایط بهتری دارد و زمانی شرایط سخت‌تر. همه ما باید سعی کنیم در این وضعیت برنامه‌هایی طراحی کنیم تا ما را به هدف نزدیک کند.


به گزارش عطنا، جلسه هم‌اندیشی دبیران کانون‌های دانشگاه علامه طباطبائی یکشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه با حضور معاون دانشجویی و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و مرتضی خورسندی، مدیر فرهنگی این دانشگاه در ساختمان این معاونت برگزار شد.


مرتضی خورسندی در این نشست به ارائه سخنرانی پرداخت و گفت: امسال وضعیت کل کشور به لحاظ مالی وضعیت مناسبی نبود و این شرایط برای همه واحدهای دانشگاهی سخت بود و طبیعتاً این وضعیت به همه ما سرایت کرده است.


مدیر فرهنگی دانشگاه علامه ادامه داد: من زمانی که به معاونت فرهنگی ورود پیدا کردم، با شرایطی مواجه شدم که از نظر من به سامان نبود، البته همچنان هم نیست.


او با بیان اینکه با ورود دکتر سلیمی بجستانی به این معاونت شرایط رو به بهبودی خواهیم داشت، تاکید کرد: نمود آن این است که به محض ورود او به معاونت فرهنگی تلاش کردند سازوکارهایی را ایجاد کنند که شرایط قاعده‌مندتری داشته باشیم.


خورسندی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از بروز مشکلاتی که در جریان برگزاری مراسم کانون‌ها پیش می‌آمد، تلاش کردیم تایید برنامه‌ها در قالب بودجه‌بندی باشد تا به مرحله اجرا برسد.


وی افزود: هرکدام از کانون‌های ما برای خود هدفی دارند و گرایش آنها باید به این صورت باشد که به سمت هدف‌های خود حرکت کنند و نزدیک شوند.


مدیر فرهنگی دانشگاه علامه با بیان اینکه ما هروقت بخواهیم بهینه‌یابی انجام دهیم، ناچاریم به محدودیت‌ها توجه کنیم تا در قالب آن محدودیت بتوانیم بهینه‌یابی ممکن را انجام دهم، اظهار کرد: همه ما خانواده معاونت فرهنگی هستیم، بعضی اوقات این خانواده شرایط بهتری دارد و زمانی شرایط سخت‌تر. همه ما باید سعی کنیم در این وضعیت برنامه‌هایی طراحی کنیم تا ما را به آن هدف نزدیک کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار