۱۲ دی ۱۳۹۵ ۱۱:۲۵
کد خبر: ۶۲۹۱۱
bonyad-shahed-va-isargar

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از تصویب آیین نامه اجرایی جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار خبر داد.


به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، محمد علی فقیه درباره این خبر گفت: شورای مشورتی مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی طرح شاهد با حضور مدیران کل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه‌های علمیه با هدف هم‌اندیشی، برنامه‌ریزی و استفاده از خرد جمعی اعضاء و نیز بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازمانی در روان سازی ارائه خدمات آموزشی به جامعه هدف طرح شاهد اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب شاهد و ایثارگر برگزار شد.


مدیرکل آموزش در خصوص تصمیمات اخذ شده این جلسه اظهار داشت: سیاست ما برای اتخاذ تصمیم در موضوعات آموزشی مربوط به فرزندان شاهد و ایثارگر بهره‌مندی از دیدگاه های کارشناسی دستگاه‌های آموزشی است.


فقیه در پایان گفت: در این جلسه آیین نامه اجرایی جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف شناسایی و تجلیل از برترین‌های علمی جامعه هدف طرح شاهد که در دهه اول اسفند ماه سال جاری و به مناسبت بزرگداشت روز شهید برگزار خواهد شد به تصویب رسید.


این جشنواره در سطح ملی و در مقاطع تحصیلی، دانشجویی، طلاب و دانش آموزی با حضور وزراء وزارتخانه‌های آموزشی و مسئولین عالی رتبه کشوری برگزار می‌شود.


دانلود تقاضانامه دانشجویان شرکت کننده در جشنواره


دانلود دستورالعمل اجرایی انتخاب و معرفی دانشجویان شاهد و ایثارگر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار