۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ۰۱:۲۶
کد خبر: ۵۸۸۵

به گزارش باشگاه خبری علامه طباطبائی(عطنا) ، نامه نگاری اداری یکی از مهارت های بسیار مهمی است که افراد برای اشتغال به آن نیازمند هستند. هم چنین رزومه نویسی نیز در سرنوشت شغلی افراد بسیار موثر است. دانشجویان ، با این دو مقوله ، آشنایی کافی و مطلوب را ندارند. به همین سبب ، در شرایط لازم ، توانایی و مهارت ندارند.


عدم مهارت در رزومه نویسی منجر به این می شود که فرد نتواند سوابق کاری اش را به طور کامل و شایسته به بازار کار معرفی نماید. ندانستن نامه نگاری اداری نیز در فرایند مکتوبات اداری و طرز بیان آن بسیار تاثیر منفی دارد.


با توجه به ضرورت یادگیری این دو مهارت مهم ، مرکز آموزش معاونت فرهنگی دانشگاه علامه اقدام به برگزاری این دو مهارت در قالب کارگاه آموزشی کرده است. به گفته ی علیرضا کیایی رئیس این مرکز، این دو کارگاه به صورت رایگان بوده و عموم دانشجویان می توانند در آن شرکت نمایند. ضمن اینکه گواهی معتبر نیز به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.


مدرس کارگاه نامه نگاری اداری دکتر آشتی پور است و کارگاه رزومه نویسی با تدریس آقای سعادت روشن برگزار خواهد شد. زمان برگزاری این کارگاه ها پنج شنبه 21 اسفند و از ساعت 9 الی 13 می باشد و محل برگزاری آن نیز ساختمان معاونت فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی واقع در خیابان کریمخان ، نبش خیابان آبان شمالی خواهد بود.


علاقه مندان می توانند ، قبل از اتمام ظرفیت ، با دفتر مرکز آموزش به شماره ی 88900028 تماس حاصل نمایند.


kiaee

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار