۱۵ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۴۷
کد خبر: ۵۸۱۲۵
varamini-24

دکتر علی‌اکبر تاج‌مزینانی، رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و معاونان این دانشکده از خوابگاه شهید ورامینی این دانشگاه بازدید کرد.


به گزارش عطنا، در این بازدید علاوه بر تاج‌مزینانی، دکتر وحید شالچی، عضو هئیت علمی دانشکده علوم اجتماعی علامه و مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری وزارت علوم، محمدتقی کرمی، معاون اداری و مالی و فرهنگی دانشکده علوم اجتماعی و عباس نداف‌زاده، معاون مدیر امور خدمات دانشجویی حضور داشتند.


مسئولان و استادان از سالن‌ها و مکان‌های عمومی خوابگاه شهید ورامینی مثل سالن تلویزیون، بدنسازی، نمازخانه و سالن مطالعه بازدید کردند. ضمن‌آنکه با حضور در تعدادی از اتاق‌های دانشجویان به صورت گروهی و فردی با آنان به گفت‌وگو پرداختند.


از مهم‌ترین مشکلات خوابگاه شهید ورامینی که توسط دانشجویان مطرح شد، موضوع جابه‌جایی خوابگاه طی دو سال اخیر و عدم تعمیر و بازسازی و نیز غیرفعال بودن واحد فرهنگی خوابگاه به دلیل عدم اختصاص اعتبارات بود.


مزینانی، رئیس دانشکده علوم اجتماعی ضمن گفت‌و‌گو با دانشجویان که مسائل و مشکلات خود را مطرح می‌کردند، اظهار کرد: به صورت مکتوب مشکلات آنها را برای پیگیری در اختیار رئیس دانشگاه قرار می‌دهد.


در این بازدید محمد اتابک، مسئول روز خوابگاه شهید ورامینی توضیحاتی را به افراد بازدید کننده و دانشجویان درمورد وضعیت خوابگاه شهید ورامینی ارائه داد.


گفتنی است، خوابگاه شهید ورامینی به نام شهید عباس محمد ورامینی از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام و رئیس ستاد لشکر محمد رسول الله(ص) که دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی بود، نام‌گذاری شده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار