۱۵ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۸۲۲۰
motahari-bazdid-7

برخی از مسئولان و استادان دانشگاه علامه طباطبائی از خوابگاه پسرانه شهید مطهری این دانشگاه، واقع در خیابان به‌آفرین، بازدید کردند.


به گزارش عطنا، در این بازدید حسین سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، محمدمهدی فرقانی، رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه، غلامرضا ذکیانی، عضو هئیت علمی دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی علامه و معاون سابق فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، حمیدرضا مقامی، مدیر امور خدمات دانشجویی دانشگاه، حجت‌الاسلام سیدضیاء حسینی، معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی، ابراهیم گمار، معاون مدیر حراست دانشگاه علامه و عبدالله نژد‌ساعی، رئیس اداره رفاه دانشجویی، حضور داشتند.


در این بازدید مسئولان و استادان دانشگاه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف خوابگاه شهید مطهری با حضور در اتاق دانشجویان از نزدیک با آنها به گفت‌وگو پرداخته و با مسائل و مشکلات آشنا شدند.


مسئول روز خوابگاه شهید مطهری، ولی باصره نیز در این بازدید توضیح‌هایی را در مورد تعمیرات و تغییرات صورت گرفته در خوابگاه شهید مطهری در تابستان سال جاری ارائه داد.


گفتنی است، مسئولان و استادان مسائل و مشکلات دانشجویان در این بازدید را به صورت مکتوب به رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گزارش داده تا در اسرع وقت درمورد آنها تصمیم‌گیری شود.


در پایان مسئولان و استادان دانشگاه علامه طباطبائی که از خوابگاه شهید مطهری بازدید کرده بودند، شام را به همراه دانشجویان در سالن غذاخوری، میل کردند.



عکاس: ایوب قادری

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار