۰۸ اسفند ۱۳۹۳ ۱۴:۴۷
کد خبر: ۵۵۶۶
عصر پنجشنبه با حضور سلیمی رئیس دانشگاه علامه ، حجت الاسلام شهمیری مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه و جمعی از مدیران دانشگاه از بازنشستگان اداری دانشگاه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی باشگاه خبری دانشگاه علامه طباطبائی(عطنا) ، سالن شهید بهشتی پردیس دهکده المپیک دانشگاه علامه طباطبائی عصر دیروز، چهره های ماندگارش را به خود دید. قبل از شروع رسمی برنامه ، خوش و بش،دل تنگی ها و خنده ها بخاطر جمع شدن دوباره شان در مکانی که برایش سال ها زحمت کشیدند بسیار جالب بود.

دکتر عباسپور معاون مالی دانشگاه نوید روزهای خوب را به کارمندان بازنشسته داد و تسهیلات خرید مسکن،وام خرید کالا،پرداخت بخشی از معوقات حقوقی،شکل گیری کانون بازنشستگان و بیمه تکمیلی را از جمله مطالبات در حال پیگیری دانست.

IMG_1626


دکتر سلیمی که با کمی تاخیر در برنامه حضور پیدا کرد،ضمن خوش آمد گویی به مناسبت حضور دوباره سرمایه های دانشگاه،کارمندان اداری را به عنوان اساتید دانشگاه دانست و اظهار داشت دانشجو و استاد روزی می آیند و می روند اما این کارمندان هستند که می مانند. سلیمی انرژی گرفتن ، استفاده از تجربیات والگوهای کاری دانشگاه را از همین کارمندان بازنشسته دانست.

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با عذر خواهی از کارمندان و ابراز شرمندگی ، به نتیجه نرسیدن بعضی درخواست های بازنشستگان را عدم اجازه قانون دانست و خواهش کرد که به حساب کم کاری دانشگاه گذاشته نشود. وی تصریح کرد که در جلسه ی هیئت امنای دانشگاه تصویب شد که معوقات بازنشستگان به زودی به آن ها پرداخت می شود.

IMG_1671


در ادامه آقای امیری از پیشکسوتان اداری دانشگاه که به نمایندگی از بازنشستگان به روی سن آمد. دانشگاه علامه را از دانشگاه های بعد انقلاب دانست و تجمیع دانشکده ها را کاری خوب و مثبت خواند و با تشکر فراوان از تلاش و زحمات دکتر سلیمی که بعد از سال ها برنامه ای به این خوبی را تدارک دیدند،خواستار تشکیل کانون بازنشستگان و تجمع هر ساله ی این پیشکسوتان دانشگاه را که موجب بر طرف شدن خیلی از مشکلاتشان می شود، شد.


سپس نوبت به گروه موسیقی رسید که با اجرای چند آهنگ ، شور و شوق خاصی به جمع میهمانان دادند.



IMG_1693


اهدای هدایای به قید قرعه از طرف شرکت های حامی برنامه به بازنشستگان اداری، قسمت دیگر این همایش بود:


شرکت طاها گشت 5سفر مشهد مقدس؛

تعاونی اعتباری دانشگاه 10کارت هدیه یک میلیون ریالی؛

15کارت هدیه از شرکت بیمه ی میهن؛

50سیم کارت اعتباری از طرف شرکت همراه اول؛

15سفر چابکسر از شرکت آهوان؛

و همچنین هدایایی از طرف دانشگاه به تمام کارمندان اهدا شد.


IMG_1647


در آخر برنامه کلیپی با عنوان چرا رفتی که در روابط عمومی دانشگاه تهیه شد اشک های پدر بزرگ و مادر بزرگ های دانشگاه علامه را به همراه داشت.این کلیپ یادی از از دست رفتگان دانشگاه را به نمایش گذاشت.


حواشی برنامه...


از حواشی برنامه می توان به قیام کردن کارمندان هنگام خواندن سرود ای ایران توسط گروه موسیقی؛ تشویق بیش از حد دکتر سلیمی توسط حضار، تعجب و تاثر بازنشستگان هنگام پخش کلیپ که با دیدن کارمندان مرحوم به شدت مورد ناراحت و شوکه شدند و همچنین شور و هیجان کارمندان قدیمی دانشگاه در دیدار دوباره بعد از چند سال که بسیار زیبا و آموزنده بود، اشاره کرد.


در پایان دانشگاه از بازنشستگان اداری به صرف شام پذیرایی کرد.


 IMG_1686


گزارش: میکائیل مقیم پور بیژنی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار