۱۰ آبان ۱۳۹۵ ۱۹:۵۸
کد خبر: ۵۴۱۳۰
ehdae-khoon-2

تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی طی برنامهای که به همت کانون خیریه، مرکز بهداشت این دانشگاه  و سازمان انتقال خون کشور انجام شد، خون اهدا کردند.


به گزارش عطنا، دبیر کانون خیریه دانشگاه علامه طباطبائی درباره این برنامه که در قالب «سهم من از زندگی تو» برگزار شد، گفت: این برنامه برای دومین بار با همکاری مرکز بهداشت دانشگاه علامه طباطبائی و سازمان انتقال خون کشور برگزار شد.


حسین علیمرادی ادامه داد: ما در دانشگاه علامه طباطبائی سه هدف داریم؛ کمک به دانشجویان بی‌بضاعت، فرهنگ‌سازی کردن خیرخواهی و کار خیر در دانشگاه، که یک مشت نمونه خروار جامعه است و سوم محرومیت‌زدایی علمی و فرهنگی در مناطق محروم کشور.


علیمرادی خاطرنشان کرد: این برنامه توسط کمیته فرهنگی کانون طراحی و برگزار شد و در راستای فرهنگ‌سازی کار خیر در دانشگاه است.


وی در پایان افزود: در سری اول برگزاری برنامه اهدای خون دانشجویی، نیاز خونی 117 نفر از هموطنانمان برطرف شد و امسال این رقم به بالای 200 نفر افزایش پیدا کرده است.


گفتنی است اهدای خون در دو نوبت صبح و بعد از ظهر ادامه داشت و بیش از 70 نفر از دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه، در این برنامه شرکت کردند.




 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار