۰۱ آبان ۱۳۹۵ ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۲۶۴۲
hamayesh-vakavi-1

رئیس فرهنگستان زبان فارسی از غرفه انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی در حاشیه برگزاری نخستین همایش واکاوی منابع آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در دانشگاه شهید بهشتی بازدید به عمل آورد.


به گزارش عطنا، غلامعلی حدادعادل در بازدید از غرفه انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی در همایش «واکاوی منابع آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان» در دانشگاه شهید بهشتی، از اقدامات دانشگاه علامه طباطبائی در این زمینه قدردانی کرد.


در این دیدار دکتر زند مقدم، رئیس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه در خصوص تولیدات این دانشگاه در حوزه های مختلف علوم انسانی و نیز جدید ترین محصولات در حوزه های زبان شناسی، ادبیات و آموزش زبان فارسی و نیز مجموعه های در دست تالیف توضیحاتی ارائه داد.


دکتر رضامراد صحرایی عضو هیئت علمی دانشگاه و معاون پژوهشی بنیاد سعدی نیز پیرامون جایگاه زبان فارسی در نقشه جامع علمی کشور در نخستین روز  این همایش به ایراد سخنرانی پرداخت.


انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی در راستای اهداف عالیه دانشگاه نسبت به حضور در این نمایشگاه اقدام و در حوزه های زبان شناسی، آموزش زبان فارسی، ادبیات فارسی، جامعه شناسی، فلسفه و سایر موضوعات نسبت به عرضه محصولات مرتبط اقدام کرد.


شایان ذکر است این نمایشگاه در روزهای 28 و 29 مهرماه در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی به منظور بازدید اساتید، محققان و دانشجویان دایر است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار