۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۳:۴۳
کد خبر: ۳۷۰۵۰
 

nemayesh-gah


مسئولین شهر آفتاب از غرفه انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.


به گزارش عطنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه، در دومین روز از برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مسولین شهر آفتاب از غرفه انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی بازدید کردند.


در این دیدار که آقایان دکتر سید محمد حسینی معصوم معاون بین‌الملل، رسول رئیس جعفری، معاون اداری و مالی، و کامبیز معتمد وزیری معاون نمایشگاهی شهر آفتاب حضور داشتند، دکتر امیر زندمقدم، رئیس مرکز انتشارات دانشگاه، ضمن معرفی دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان بزرگترین دانشگاه علوم انسانی کشور به معرفی اقدامات انجام شده در حوزه نشر در طی سه سال گذشته پرداخت و به برنامه دانشگاه علامه طباطبائی برای تبدیل شدن به تنها مرکز تخصصی کتب و متون علوم انسانی اشاره کرد.


در ادامه، دکتر حسینی معصوم معاون با اشاره به پتانسیل بالای دانشگاه علامه طباطبائی در تولید علم در حوزه علوم انسانی و اجتماعی، ابراز امیدواری کرد: حضور پرقدرت انتشارات این دانشگاه در نمایشگاه کتاب تهران به شناساندن بیشتر فعالیت های علمی-پژوهشی استادان این دانشگاه کمک نماید. وی همچنین آمادگی شهر آفتاب جهت هرگونه خدمات دهی به دانشگاه علامه طباطبائی در مدت برگزاری نمایشگاه و بعد از آن را اعلام نمود.


خاطر نشان می شود، بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران، از 15 الی 25 اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب برگزار می گردد، و غرفه انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی در این نمایشگاه در بخش ناشران دانشگاهی، سالن 106، غرفه 124 پذیرای بازدیدکنندگان است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار