۱۲ مهر ۱۳۹۵ ۱۵:۵۹
کد خبر: ۵۱۱۸۶
khabgah

رئیس شورای نظارت برخوابگاه‌های غیردولتی در استان تهران از اتمام زمان در خواست برای صدور مجوز خوابگاه‌های غیردولتی در این استان خبر داد.


به گزارش عطنا، حسن به نژاد در گفت‌وگو با مهر با اشاره به روند صدور مجو خوابگاه‌های غیردولتی در استان تهران گفت: حدود ۷۰ خوابگاه غیردولتی در استان تهران وجود دارد که از این تعداد حدود ۴۶ خوابگاه در خواست مجوز خود را به شورای نظارت بر خوابگاه‌های غیردولتی استان تهران ارایه داده است.


وی ادامه داد: تاکنون برای ۲۶ الی ۲۷ خوابگاه مجوز فعالیت صادر شده است و تعدادی نیز درحال کسب شرایط مورد نظر هستند تا برای آنها نیز مجوز فعالیت صادر شود.


رئیس شورای نظارت بر خوابگاه‌های غیردولتی در استان تهران با بیان اینکه فرصت در خواست برای صدور مجوز خوابگاه‌های غیردولتی به اتمام رسیده است، افزود: براساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خوابگاه‌های غیردولتی تا پایان شهریور ماه فرصت داشتند که برای صدور مجوز اقدام کنند.


وی ادامه داد: با توجه به این مسئله که زمان درخواست صدور مجوز ویژه خوابگاه‌های غیردولتی به اتمام رسیده، خوابگاه‌های غیردولتی برای درخواست صدور مجوز باید منتظر اعلام زمان جدید از سوی صندوق رفاه دانشجویان باشند.


دانشجویانی که متقاضی خوابگاه‌های غیردولتی هستند می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق رفاه دانشجویان به نشانی www.swf.ir و مراجعه به بخش سامانه خوابگاه غیردولتی با شرایط و امکانات خوابگاه‌هایی که موفق به کسب مجوز شده‌اند، آشنا شوند و در صورت تمایل اقدام به رزرو و اجاره خوابگاه‌ها کنند.


کف و سقف شهریه خوابگاه‌های غیردولتی در استان تهران ماهانه ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده است.


در واقع استان تهران به سه منطقه جنوبی، مرکزی و شمالی تقسیم‌بندی شده و خوابگاه‌های این مناطق در سه رتبه، رتبه بندی شده‌اند، به عبارتی خوابگاه‌های غیردولتی استان تهران به ۹ لایه تقسیم شده‌اند و شهریه خوابگاه‌ها از ماهی ۳۰۰ هزار تومان در برخی مناطق تهران آغاز شده و تا ماهی ۶۰۰ هزار تومان در مناطق شمالی تهران می‌رسد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار