۰۴ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۱۷
کد خبر: ۵۰۸۸
122

خبرهایی که از گوشه و کنار دانشکده های علامه می رسید حاکی از این بود که طرح "سهم من از سلامتی علی" با استقبال خوبی مواجه گشته است. خبرنگار سرویس فرهنگی عطنا در گفتگویی با حسین علیمرادی ، نائب دبیر کانون فرهنگی خیریه و مسئول کمیته مالی کانون ، جزییات این طرح را جویا شد که در زیر می خوانید:


IMG_7725


- استقبال کلی از این طرح چگونه بوده است؟


با توجه به اطلاع رسانی گسترده ای که برای این طرح داشتیم ، افراد بیشتری متوجه برنامه ی ما شدند. به واسطه ی این اطلاع رسانی ها بود که کانون فرهنگی خیریه بیش از پیش شناخته شد. به این سبب ، استقبال فوق العاده ای نیز در مجموع صورت گرفت،به خصوص در پردیس مرکزی و دانشکده علوم اجتماعی علامه . در دانشگاه خوارزمی و دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران نیز با توجه به اینکه طرحی از دانشگاه دیگر، در آن دانشگاه ها برگزار شد، استقبال در آنجا نیز خوب بود.


- اطلاع رسانی این طرح به چه صورت انجام پذیرفت؟


اطلاع رسانی طرح" سهم من از سلامتی علی" در فضای مجازی منتشر گشت. پیامک این طرح نیز برای دانشجویان ارسال گردید. پوستر و بنر نیز از دیگر موارد بودند. عطنا نیز پوشش خبری خوبی برای این طرح داشت.


- آیا مدت زمان برگزاری کافی بود؟


بله ، البته در دانشکده ی ادبیات و زبان خارجه و نیز علوم اجتماعی و ارتباطات علامه ، بنابر خواسته ی اعضای کانون مستقر در آن دانشکده ها ، طرح تا روز چهارشنبه 29 بهمن تمدید گردید.


- مشارکت اساتید و پرسنل دانشگاه تا چه میزان بود؟


بسیار عالی ... برخی از برنامه های دانشگاهی به گونه ای اجرا می شوند که همکاری پرسنل و اساتید در آن کمرنگ است اما کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبائی ، از همان بدو تاسیس مورد حمایت و همکاری دانشجویان، اساتید، پرسنل و مسئولین دانشگاه بوده است.


- سهام دارترین دانشکده علامه در سلامتی علی ، کدام دانشکده شد؟


دانشکده علوم اجتماعی و  ارتباطات


- دانشکده های علامه به تفکیک ، چه میزان وجوه نقدی اهدا کرده اند؟


دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات : تومان 2,100,000


دانشکده مدیریت و حسابداری: تومان 2,094,100


دانشکده حقوق و علوم سیاسی : تومان 1,888,800


دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی : تومان 1,274,900


موسسه آموزش عالی بیمه اکو : تومان 750,000


دانشکده ادبیات فارسی و زبان خارجه : تومان 558,000


دانشکده اقتصاد : تومان 380,000


- دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران و دانشگاه خوارزمی چه میزان؟


دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران : تومان 205,000


دانشگاه خوارزمی : تومان 1,012,500


و در مجموع 10,263,300 هزار تومان جمع آوری شد که دانشگاه خوارزمی مبلغ جمع شده ی دانشگاه خود را مستقیما برای تهیه دستگاه مداوای علی پرداخت خواهد کرد . مبلغ مازاد بر نیاز را نیز صرف مداوای بچه ای دیگر خواهیم کرد که پس از مشخص شدن آن فرد ، به اطلاع خیرین محترم خواهیم رسانید.


- چه زمان خبر جمع شدن هزینه ی درمان به علی و خانواده اش رسید؟ و واکنش آنها ....؟


علی برای مداوا نیازمند حدود 4 میلیون تومان بود . سه شنبه 28 بهمن بود که وجوه اهدایی از مرز 5 میلیون تومان گذشت و بنابراین به علی و خانواده اش خبر دادیم. خوشحالی آنها غیر قابل توصیف بود . پس از دوماه که در گرفتاری شدید به سر می بردند،خبر بهبودی علی در آینده ای نزدیک ، آنها را بسیار خوشحال کرد.


- درمان علی به چه صورت خواهد بود؟


علی برای درمان به دو دستگاه نیاز دارد که قرار است دوشنبه 4 اسفند ، از سوی کانون فرهنگی خیریه ، این دو دستگاه خریداری شود. دستگاه ها روی پای علی قرار میگیرد و تورم پای وی برطرف می شود و بهبودی کامل می یابد.


-محدودیت و یا مشکلی در کانون فرهنگی خیریه وجود دارد که مایل باشید عطنا، آن را انعکاس دهد؟


اگر بتوانیم یک حساب بانکی تحت عنوان حساب اختصاصی "کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبائی" داشته باشیم ، بسیار بیشتر میتوانیم از منابع مختلف ، کمک جذب کنیم که البته مسئولین قول مساعدت داده اند و امیدواریم در آینده ای نزدیک این امر تحقق یابد.


در پایان ....؟


از حمایت های بی دریغ جناب آقایان دکتر ذکیانی و الماسی بسیار متشکریم که همواره باعث دلگرمی ما بوده اند. هم چنین از آقای اسکندری (مسئول کانون های فرهنگی و هنری) و آقای ترکستانی (معاون پشتیبانی دانشکده مدیریت و حسابداری) کمال تشکر را داریم. از اساتیدی که حامی و همراه ما هستند نیز سپاس گزاریم. قدر دان سهیم شدن تک تک خیرین در این طرح نیز می باشیم ودعای خیر علی در زندگی آنان جاری باد. همچنین دفتر کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبائی واقع در پردیس مرکزی به منظور همکاری ، پیشنهاد ، انتقاد و یا هرگونه سوال در خدمت خیرین محترم است.


تشکر کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبائی از خیرین در قالب عکس :


IMG_7735




زهرا شهریار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار