۰۳ اسفند ۱۳۹۳ ۲۲:۴۴
کد خبر: ۴۹۸۸
13931203000421_PhotoA

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی گفت: تحریم‌های طرف مقابل در مذاکرات ادامه داشته باشد، تحریم‌‌های متقابل ما می‌تواند مشکلات زیادی را برای اروپا ایجاد و آنها را دچار بحران کند.


علامه عزیزی دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی گفت: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود که پیرامون مذاکرات یک مرحله‌ای سخن گفتند، دو کد مهم را به ما دادند. یکی بحث تحریم‌های متقابل اروپا و غرب است و دیگری موضوع اقتصاد مقاومتی.


وی افزود: ما یکی از کشورهای برتر دنیا در زمینه منابع نفتی و گازی هستیم و اروپا به خصوص به گاز ایران شدیداً نیاز دارد پس اگر آنها بخواهند تحریم‌ها را ادامه دهند ما نیز از این سلاح استفاده خواهیم کرد و آنها را تحریم می‌کنیم.


عزیزی گفت: اگر گستاخی‌های طرف مقابل ادامه داشته باشد، تحریم‌‌های متقابل می‌تواند مشکلات زیادی را برای اروپا ایجاد کند و به نوعی می‌تواند آنها را دچار بحران کند.


این فعال دانشجویی تصریح کرد: ما در مقابل هر کشوری که بخواهد زیاده‌خواهی کند و خوی استکباری داشته باشد با تمام قدرت خواهیم ایستاد. انقلاب ما برای مبارزه با ظلم و ستم شکل گرفت و ما باید منادی آزادی‌خواهی در دنیا باشیم.


عزیزی با بیان اینکه تحریم‌هایی که علیه ایران تصویب می‌شود همه به خاطر به زانو درآوردن ملت و نظام است، تأکید کرد: سردمداران استکبار اگر بخواهند در مقابل پیشرفت، عزت و آزادی ملت ایران بایستند ما مقاومت خواهیم کرد و مقاومت در این عرصه باید به سمت اقتصاد مقاومتی برود.


دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه در ادامه گفتگو خود با فارس گفت: اروپا نه تنها به گاز بلکه به مواد پتروشیمی ما مانند اتیلن و پلیمرها احتیاج دارد و اگر ایران بخواهد آنها را در این مسئله تحریم کند آنها با مشکل جدی روبرو خواهند شد. سیاستمداران ما باید این مسئله را مدنظر قرار دهند.


عزیزی خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی ما در سایه رهنمودهای رهبری هیچ‌گاه تسلیم زیاده‌خواهی‌‌های دشمنان نخواهد شد. البته باید صدای مقاومت ملت به گوش جهانیان برسد و دنیا بداند به هیچ عنوان نمی‌تواند با تحریم ملت ما را از پا دربیاورد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار