۰۸ شهريور ۱۳۹۵ ۱۵:۴۳
کد خبر: ۴۸۶۷۴

Yazdan Mehr - sandogh refah


رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: با تعامل موثر و پرتحرک آرامش حاکم بر دانشگاه‌ها را که با تدبیر وزیر علوم ایجاد شده، استمرار می‌بخشیم.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، ذوالفقار یزدان مهر در همایش مدیران حراست دانشگاه‌های دولتی سراسر کشوربا بیان اینکه برنامه‌های صندوق رفاه دانشجویان در دو افق تدوین شده است، گفت: تدوین برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت (تدوین سند راهبردی و کاربردی صندوق) دو افق مد نظراین صندوق است.


وی با اشاره به برنامه‌های بلند مدت صندوق رفاه دانشجویان مبتنی بر سند راهبردی افزود: ارائه تسهیلات هدفمند و موثر، حرکت به سمت مدیریت واحد خدمات دهی، کاهش تصدی‌گری و جلوگیری از انباشت مطالبات جدید، تقویت جایگاه صندوق، حرکت به سمت سازمان IT محور و هوشمندسازی سیستم‌های رایانه ای از جمله زیرشاخه‌های برنامه‌های بلند مدت این صندوق است.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان کرد: برنامه‌های کوتاه مدت صندوق به چند دسته تقسیم می‌شود که تمرکز بر تقویت اعتبارات عمومی، تمرکز بر تقویت درآمد اختصاصی صندوق، اهتمام به مدیریت مشارکتی مبتنی بر دانایی، تمرکززدایی و تقویت نظارت و ارزیابی و اصلاح قوانین و فرآیندها و حرکت به سمت سازمان IT محور از جمله آنها است.


یزدان مهر با اشاره به زیرشاخه‌های تمرکز بر تقویت اعتبارات عمومی در برنامه‌های کوتاه مدت صندوق رفاه گفت: تهیه طرح تبدیل یارانه غذا به وام طی دوره ۱۰ ساله، تهیه برنامه کمک به خودکفایی صندوق از طریق منابع صندوق توسعه ملی و اختصاص اعتبار خاص از سوی دولت برای پرداخت وام ویژه دکتری در حوزه تمرکز بر تقویت اعتبارات عمومی قرار دارد.


وی عنوان کرد: اصلاح و ابلاغ دستورالعمل تاسیس و اداره خوابگاه‌های غیردولتی، اصلاح مقررات مربوط به قوانین بازپرداخت و وصول اجاره بهای خوابگاه، افزایش پهنای باند اینترنتی صندوق، افزایش درگاه‌های پرداخت اینترنتی اقساط بدهی و طراحی سیستم نرم افزاری خوابگاه‌های غیردولتی از راهکارهای این صندوق در حوزه اصلاح قوانین و فرآیندها است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار