۰۳ شهريور ۱۳۹۵ ۱۰:۵۹
کد خبر: ۴۸۰۰۹

uni payam nur


رئیس دانشگاه پیام نور از افتتاح مرکز زبان فارسی برای دانشجویان خارجی در این دانشگاه خبر داد.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی امروز در دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور ۴۰۰ پروژه نیمه تمام دارد و با توجه به صرفه‌جویی‌هایی که انجام داد، ۵۹ پروژه آن در دهه فجر سال گذشته افتتاح شد.


وی افزود: ۶۰ پروژه در هفته دولت و امروز به صورت همزمان افتتاح می‌شود و هنوز ۲۷۰ پروژه نیمه تمام باقی مانده و ما امیدواریم با کمک دولت بتوانیم تا دهه فجر حداقل ۵۰ پروژه را افتتاح کنیم.


رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به ماده ۱۸۰ برنامه پنجم توسعه گفت: ما از فرمانداران در استان‌های مختلف درخواست می‌کنیم که از محل ماده ۱۸۰ برنامه پنجم توسعه که کمک به مناطق محروم است برای تکمیل پروژه‌های مناطق محروم ما اختصاص دهند.


رستمی ابوسعیدی در ادامه به مرکز زبان فارسی برای دانشجویان غیرایرانی اشاره کرد و افزود: این مرکز که مختص دانشجویان غیرایرانی است، امروز افتتاح می‌شود.


وی در ادامه به برنامه این دانشگاه برای توسعه زبان و ادبیات فارسی اشاره کرد و گفت: این دانشگاه با قراردادهای مختلفی که منعقد کرده در این زمینه تلاش‌های زیادی انجام داده است همچنین در این زمینه قراردادی با فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی منعقد کرده است.


رئیس دانشگاه پیام نور در ادامه از افتتاح ۵۰۰ محتوای الکترونیکی جدید خبر داد و اظهار کرد: همچنین امروز ۵۰۰ محتوای الکترونیکی جدید که بارگذاری شده، افتتاح می‌شود و برنامه ما این است که تا شروع سال جدید، یک هزار و ۵۳۱ محتوای جدید را افتتاح کنیم.


وی تصریح کرد: برنامه ما ارتقاء کمی و کیفی محتوای آموزش الکترونیکی است.


رستمی ابوسعیدی در ادامه همچنین از برنامه این دانشگاه برای برگزاری کنفرانس بین المللی دانشگاهیان علوم اسلامی خبر داد و اظهار داشت: قصد داریم با برگزاری این کنفرانس، جایگاه علوم انسانی را در مبارزه با افراط گری نشان دهیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار