۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۳۷
کد خبر: ۴۷۴۵۵
iran shenasi

کتاب ایران‌شناسی با همکاری مشترک بنیاد سعدی و انتشارات فاطمی و با هدف آشنایی با زبان فارسی و تقویت مهارت‌های زبانی برای فارسی آموزان خارجی منتشر شد.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، مخاطب اصلی کتاب ایران‌شناسی، دانشجویان خارجی رشته ایرانشناسی، شرق‌شناسی و شرکت کنندگان در سطوح میانی و فوق میانی دوره‌های دانش‌افزایی داخل ایران هستند.


پشت جلد این کتاب آمده است:


اگر می‌خواهید با کشور ایران آشنا شوید و هم زمان زبان فارسی خود را نیز تقویت کنید، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کتاب ایران شناسی به شما کمک می‌کند اطلاعات خوبی در مورد کشور ایران به دست آورید. در طول مطالعه این کتاب با جغرافیای طبیعی ایران آشنا می‌شوید، با برخی از ویژگی‌های فرهنگی ایران آشنا می‌شوید، به اعماق تاریخ کهن ایران سفر می‌کنید، با تاریخ ایران امروز آشنا می‌شوید، با ادبیات غنی و مشاهیر ادبی ایران بیشتر آشنا می‌شوید و مطالبی درباره چهره‌های علمی و هنری ایران می‌خوانید. درس‌های این کتاب همگی با تصاویری جذاب که هر یک نشان دهنده گوشه‌ای از تمدن ایران هستند، تزئین شده‌اند.


این کتاب با همکاری مشترک بنیاد سعدی و انتشارات فاطمی و با هدف آشنایی با زبان فارسی و تقویت مهارت‌های زبانی زیر نظر دکتر رضا مراد صحرایی، معاون پژوهشی بنیاد سعدی و استادیار دانشگاه علامه طباطبائی، منتشر شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار