۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ۰۱:۰۲
کد خبر: ۴۶۹۱

به گزارش باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) ، مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی اقدام به چاپ و انتشار مجموعه مقالات همایش راهکار های خروج اقتصاد ایران از شرایط رکود تورمی نموده است.



کتاب مجموعه نشست‌ها و مقاله‌های همایش راهکارهای خروج اقتصاد ایران از شرایط رکود تورمی توسط مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی در بهمن ماه سال جاری چاپ و روانه بازار شد.


عملکرد اقتصادی سال‌های قبل اقتصاد ایران و فشارهای بین‌المللی ناشی از تحریم‌های همه‌جانبه باعث شد که اقتصاد ایران دچار پدیده رکود تورمی شود. در شرایط رکود تورمی، جامعه هم از افزایش قیمت‌ها رنج می‌برد و هم تولید و اشتغال افت کرده است.


در این راستا پژوهشکده علوم اقتصادی دانشگاه علامه طباطبائی در صدد جمع‌آوری مستندات و عقاید علمی در خصوص چگونگی شکل‌گیری این پدیده به همراه راهکارهای خروج اقتصاد ایران از آن برآمد. برای پیاده‌سازی موضوع با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت امور اقتصادی و دارایی اقدام به برگزاری همایش راهکارهای خروج اقتصاد ایران از شرایط رکود تورمی در تاریخ 25 و 26 فروردین‌ماه سال جاری نمود. برنامه همایش در قالب مباحث هدفمندی یارانه‌ها، سیاست‌های دولت، فضای کسب و کار، سیاست‌های پولی و ارزی، ساختار بازار و موانع تولید در اقتصاد ایران و بهره‌وری و عوامل تولید و بازار کار تنظیم و ارائه شد.




مستندات این کتاب مجموعه سخنرانیهای نشست‌های علمی و همایش دو روزه است که پیاده‌سازی و چاپ شده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار