۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ۰۱:۱۷
کد خبر: ۴۶۱۳
logo farhangi

همزمان با ساخت دومین فیلم کوتاه توسط کانون فیلم و عکس ، سیاست های جدید کانون های هنری اعلام شد.


یوسف اسکندری مسئول کانون ها و تشکل های اسلامی دانشگاه علامه طباطبائی در مصاحبه با خبرنگار سرویس فرهنگی باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) از وجود 4 کانون هنری در دانشگاه علامه خبر داد.


به گفته اسکندری کانون های فیلم و عکس ، تئاتر ، هنرهای تجسمی ، صنایع دستی و گروه موسیقی کانون های فعال در حوزه های هنری دانشگاه می باشند و اولویت اصلی این کانون ها حمایت از تولید و ساخت آثار هنری و همچنین تشویق دانشجویان مستعد و توانمند در این حوزه است.


وی در خصوص برنامه های ترم جاری این کانون ها افزود: برگزاری جشنواره ی تئاتر دانشجویی و کارگاه های بازیگری ، فیلم نامه نویسی و کارگردانی ، روایت شناسی عکس و همچنین کارگاه های صنایع دستی از برنامه های ترم جدید کانون های هنری بوده و ساخت فیلم های کوتاه توسط کانون فیلم و عکس از دیگر برنامه های کانون های هنری است.


این کارشناس فرهنگی دانشگاه علامه از شروع به کار ساخت فیلم کوتاه " او " خبر داد و موضوع این فیلم کوتاه را خلقت انسان ، حس مسئولیت و محبت والدین نسبت به فرزند دانست.


گفتنی است که پیش از این و در مهر ماه 93 فیلم کوتاه " رز آبی " با موضوع دانشگاه پاک و آثار سوء مواد مخدر توسط کانون فیلم و عکس تولید و با شرکت در جشنواره ی ملی دانشگاه پاک موفق به کسب رتبه اول شد.



پشت صحنه ساخت فیلم کوتاه"او" به روایت تصویر


او او1

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار