۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ۲۳:۳۲
کد خبر: ۴۵۷۶۸


neshast


نشست رصد تحقق بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی به منظور ارائه گزارش ماموریت‌های ویژه مناطق آمایشی در روزهای ۱۹ و ۲۰ مرداد برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا به نقل از مهر،  نشست رصد تحقق بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی با سخنرانی سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت و باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت صبح روز سه شنبه ۱۹ مرداد کار خود را در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز می‌کند.


گزارش ماموریت‌های ویژه واسپاری شده مناطق ۱۰ گانه در این نشست ارائه می‌شود و سرپرست هر منطقه آمایشی ضمن معرفی ماموریت‌های ویژه هر منطقه به ارائه گزارش مبسوط یکی از این ماموریت‌ها (به انتخاب کلان منطقه) خواهد پرداخت.


در روز دوم این نشست، پانل‌هایی با عناوین «بسته‌های محتوا محور و فرآیند محور»،  «بسته‌های خروجی محور و زمینه‌ای» و «بسته‌های نظارت و ارزیابی محور» برگزار می‌شود.


در پانل بسته‌های محتوا محور و فرایند محور گزارش روند تحقق بسته‌های «آینده‌نگاری و مرجعیت علمی در آموزش پزشکی»، «توسعه راهبردی، هدفمند و ماموریت‌گرای برنامه‌های آموزش عالی سلامت»، «بین‌المللی سازی آموزش علوم پزشکی»، «توسعه آموزش مجازی در علوم پزشکی»، «آمایش سرزمینی، ماموریت گرایی، ‌تمرکززدایی و ارتقای توانمندی دانشگاه‌ها»، «توسعه و ارتقای زیرساخت‌های آموزش علوم پزشکی» ارائه می‌شود.


پانل بسته‌های خروجی محور و زمینه‌ای به ارائه گزارش روند تحقق بسته‌های «آموزش پاسخگو و عدالت محور»، «اعتلای اخلاق حرفه‌ای» و «حرکت به سوی دانشگاه‌های نسل سوم» می‌پردازد.


پانل نظارت و ارزیابی محور نیز گزارش روند تحقق بسته‌های «اعتباربخشی موسسات و بیمارستان‌های آموزشی»، «ارتقاء نظام ارزیابی و آزمون‌های علوم پزشکی» و «برنامه پایش بسته‌های تحولی» را مورد بررسی قرار می‌دهد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار