۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۰:۳۸
کد خبر: ۴۵۶۰
roudsaz

به گزارش باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) ، در بهمن‌ ماه سال جاری کتاب "دستنامه مدیریت فناوری اطلاعات" دکتر حبیب رودساز توسط مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی چاپ و منتشر شد.


در تألیفات زمینه های مختلف علوم ، تألیف کتب و مقالات مباحث رایانه ، فن آوری اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی با تفاوتی باورنکردنی رو به رشد است و در زمینه این حوزه از علوم ، تألیف دایره المعارف های متعدد ، دستنامه ها و لغت نامه های تخصصی و ارائه تعاریف از واژه گانی که روز به روز به این علم اضافه می شوند، گویای سرعت رشد این علم است .


دکتر حبیب رودساز با همیاری اساتید دانشگاهی، اقدام به تهیه دستنامه ای تحت عنوان "دستنامه مدیریت فن آوری اطلاعات" نموده است تا شاید شروعی برای تهیه این گونه تألیفات در آینده باشد .


دستنامه مدیریت فن آوری اطلاعات ، پس از مطالعه اولیه کتب مرجع و واژه نامه های تخصصی این رشته با ساختاری که مورد استفاده مدیران ارشد سازمان های دولتی و خصوصی است تهیه گردیده است .


کتاب حاضر جهت استفاده مدیرانی تهیه گردیده که اطلاعات کلاسیک دانشگاهی و غیر کلاسیک کمی در حوزه فن آوری اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی داشته اند و در صورت طراحی و استقرار سیستم های نرم افزاری در سازمانشان ، نیاز به دانشی در حد معمول در زمینه فوق داشته باشند . مقالات این دستنامه، مدخلی برای ورودبه مباحث فوق در حد مروری بر ادبیات به صورت تخصصی است .


گفتنی است که دکتر رودساز عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه علامه بوده و در هم اکنون به عنوان مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد (وابسته به بانک ملی) می باشد.


وی در سابق نیز مدیرعامل صندوق تعاون کشور بود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار