۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۴۳
کد خبر: ۴۵۵۴۵


uni elm o farhang


تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علم و فرهنگ و شرکت بین‌المللی گردشگری و هتل‌داری هوروات، بزرگترین شرکت خدمات گردشگری و مهمان‌نوازی جهان عصر به امضا رسید.


به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، دکتر منوچهر جهانیان، رئیس دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و کرستوس میخایلیدس مدیر عامل گروه و مدیر اجرایی این شرکت بین المللی با حضور جمعی از فعالان گردشگری در خصوص همکاری های دو جانبه دراین حوزه به گفت‌وگو پرداختند و سپس تفاهم نامه همکاری با توجه به اهمیت و ارتقاء سطح دانش تخصصی در راستای ایجاد تعاملات و همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و در زمینه انتقال دانش و فناوری روز در صنعت توریسم، بازاریابی گردشگری جهانی، و آموزش نیروی انسانی کارآمد به امضا رسید.


دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان دانشکده پیشگام گردشگری در کشور با هدف توسعه علمی صنعت گردشگری، بهره‌برداری از فرصت‌ها ومنابع موجود و با تاکید بر نگاه اقتصاد مقاومتی فعالیت‌های بسیاری داشته است.


همچنین گروه بین المللی هوروات از سال 1915 به عنوان بزرگترین ارائه دهنده خدمات و مشاوره گردشگری و هتلداری در 48 کشور جهان به عنوان بنیان‌گذار سیستم نوین و استاندارد حسابداری در گردشگری نامیده می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار