۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۲۲
کد خبر: ۴۴۸۰

به گزارش باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن، همایش ملی شبکه‌های اجتماعی مجازی بستری برای آموزش و یادگیری، توسط انجمن علمی- دانشجویی، تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی و با همکاری معاونت فرهنگی و مرکز فناوری دانشگاه برگزار می‌شود.


بررسی آراء و نظرات صاحب‌نظران به منظور شناسایی فرصت‌های شبکه‌های اجتماعی مجازی در حوزه آموزش و یادگیری از اهداف این همایش ملی است تا بدین وسیله وضع موجود بررسی، نقاط قوت تقویت و کاستی‌ها رفع شود.


محورهای کنفرانس شامل الگوهای یادگیری در شبکه‌های اجتماعی مجازی، محتوای آموزشی در شبکه‌های اجتماعی مجازی، استانداردها و اعتباریابی، یکپارچه‌سازی محیط‌های یادگیری اجتماعی، شکل‌گیری اجتماعات یادگیری در شبکه‌های اجتماعی مجازی، شبکه‌های اجتماعی مجازی و آموزش غیررسمی، رسانه‌های اجتماعی مجازی، مطالعات موردی و به اشتراک‌گذاری تجربیات، شبکه‌های اجتماعی مجازی و یادگیری مادام‌العمر است.


مهلت ارسال چکیده مقالات به همایش «شبکه‌های اجتماعی بستری برای آموزش و سرگرمی» تا 15 فروردین اعلام شده است، همچنین این همایش 22 اردیبهشت ماه سال آینده در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.


کاربران برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی socialnet.atu.ac.ir مراجعه کنند.


کاربران می‌توانند مقالات خود را به نشانی majaziatu@gmail.com ارسال کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار