۲۷ تير ۱۳۹۵ ۰۲:۴۹
کد خبر: ۴۴۰۰۲
 

todi va moarefe (15)


مراسم تودیع و معارفه مدیران فرهنگی و نظارت و ارزیابی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی، شنبه 26 تیرماه 95 در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی برگزار شد. در این جلسه که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و کارمندان برگزار شد، دکتر مرتضی خورسندی به عنوان مدیر فرهنگی و دکتر جامه‌بزرگ به عنوان مدیر نظارت و ارزیابی معرفی شدند.


به گزارش عطنا، دکتر حسن ملکی، معاون فرهنگی دانشگاه، در این مراسم ضمن تقدیر از دکتر وحید شالچی، مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و مدیر سابق نظارت و ارزیابی دانشگاه علامه و دکتر مجتبی محمودزاده مدیر فرهنگی سابق دانشگاه حکم مدیران جدید معاونت فرهنگ را اهدا کرد.


دکتر حسن ملکی اظهار داشت: معاونت فرهنگی تحت راهبردهایی اداره خواهد شد. تا به امروز به آن متعهد بودیم و از این پس هم مطابق آن عمل می‌کنیم. برنامه‌محوری نخستین شعار بنده در بدو ورودم به معاونت بود.


معاون فرهنگی دانشگاه علامه عنوان کرد: راهبرد دوم، پژوهش‌محوری است. در خیلی از امور بدون پژوهش نمی‌توان عمل کرد. اخیرا یک کار پژوهشی، توسط برخی از همکاران در زمینه نگرش دانشجویان به حجاب تدوین شد که من گزارش آن را خدمت ریاست دانشگاه تقدیم کردم. دکتر سلیمی بسیار خوشحال شدند و گفتند از این کارها انجام دهید.


وی افزود: پنج طرح ما هم اکنون در معاونت پژوهشی است و برای داوری ارسال شده‌است. بدون پژوهش، برنامه‌ریزی یک پند است. پژوهش‌محوری راهبرد دوم ما است و کسی که برنامه‌ریز است باید چندین پژوهش داشته باشد.


ملکی راهبرد سوم را ارزش‌مداری معرفی کرد و ادامه داد: ما موظفیم در همه برنامه‎ها و واحدها خط قرمزهای نظام را رعایت کنیم و در برابر آن‌ها متعهد هستیم.


دکتر وحید شالچی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی وزارت علوم، نیز ضمن تشکر از دانشجویان و همکاران به دلیل همکاری و همراهی در دوره مدیریت خود در دانشگاه علامه، دکتر محمودزاده را انسانی مهربان و خوش قلب معرفی کرد و ابراز امیدواری کرد که وضعیت فرهنگی دانشگاه روز به روز بهتر شود.


در ادامه دکتر محمودزاده نیز عنوان کرد: در آخرین روز کاری‌ام در دفتر مدیریت فرهنگی تعلقی نیافتم. اما وقتی دیگر قرار نیست در کنار این همکاران باشم، حس دلتنگی برایم به وجود آمده‌است.


وی افزود: رفتن از کنار دوستان و همکارانی که در سخت‌ترین و پرحجم‌ترین روزهای کاری، مسئولیت‌پذیری به خرج داده و با تمرکز در برنامه‌ها حضور داشتند، بسیار دشوار است.


در پایان این مراسم دکتر حسن ملکی از دکتر شالچی و دکتر محمودزاده تقدیر کرد و حکم مسئولیت دکتر خورسندی را به عنوان مدیر فرهنگی جدید و دکتر جامه بزرگ را به عنوان مدیر نظارت و ارزیابی به کارمندان و فعالان فرهنگی به آنها اهدا کرد.


 


 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار