۰۲ دی ۱۳۹۴ ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۴۱۷۲
DSC07477

جلسه معارفه دکتر وحید شالچی و تقدیر از حجت اله الماسی مدیر نظارت و ارزیابی و برنامه ریزی راهبردی پیشین در دفتر معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور کارشناسان این معاونت برگزار شد.


DSC07459
به گزارش عطنا و به نقل از معاونت فرهنگی دانشگاه، دکتر حسن ملکی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی در این آئین گفت: دکتر شالچی با وجود مشغله های فراوان و اینکه وی از اعضای هیئت علمی دانشگاه هستند و به دلیل ارتباط با نسل جوان و با توجه به توانایی هایشان به عنوان مدیر نظارت و ارزیابی و برنامه ریزی راهبردی با حکم مسئولیت از سوی دکتر سلیمی رئیس دانشگاه انتخاب شدند.


وی با اشاره به اینکه آقای شالچی به پیشنهاد بنده این مسئولیت را قبول کردند، اظهار داشت: آقای الماسی مدیر قبلی این معاونت به عنوان برادری دلسوز در مدت دو سال چه به عنوان مدیر فرهنگی و چه به عنوان مدیر نظارت و ارزیابی به صورت مطلوب و دلسوزانه در دوره معاونت دکتر صحرایی و دکتر ذکیانی فعالیت کردند.
در ادامه دکتر وحید شالچی مدیر  جدید نظارت و ارزیابی و برنامه ریزی راهبردی نیز گفت: من نیز به سهم خودم از جناب آقای دکتر ملکی با سه دهه مدیریت موفق وی تشکر می‌کنم.


وی با اشاره به اینکه آقای الماسی که از مدیران توانمند مجموعه فرهنگی هستند، بیان داشت: اعتقاد دارم که سرمایه هر مجموعه‌ای، همکاری بر پایه اعتماد است و امیدوارم در این عرصه مهم فرهنگی که هدف اصلی دانشگاه نیز انسان‌سازی و فرهنگ است، بتوانم به عنوان جزء کوچکی از این دانشگاه خدمت کرده و ادامه دهنده راه آقای الماسی در مدیریت جدید باشم.
در پایان آقای الماسی مدیر قبلی نظارت و ارزیابی و برنامه ریزی راهبری گفت:‌ وجود دکتر ملکی نعمتی است که من 8 سال پیش وقتی کتاب وی را در دانشگاه تدریس می‌کردم، متوجه شدم و همیشه آرزو داشتم که او را از نزدیک ملاقات کنم.


وی خاطرنشان کرد: آقای دکتر ملکی تنها عضوی از مجموعه دانشگاه در شورای فرهنگی بودند که در اکثر موارد مطلع و صاحب‌نظر بوده و اکنون نیز می گویم هر موقع وی بگویند، برای هرگونه کمک و خدمت آماده هستم.


در پایان این مراسم از زحمات حجت‌اله الماسی مدیر قبلی نظارت و ارزیابی و برنامه ریزی راهبردی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی تقدیر و آقای دکتر وحید شالچی عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی به جای وی منصوب شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار