۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۰۴
کد خبر: ۴۰۶۱۳

بسیج دانشجویی در راستای تسهیل ارتباط میان افراد متخصص و جهادگران بانک جامع اساتید جهادی را تدوین کرد.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، هسته توانمندسازی حرکت های جهادی معاونت سازندگی بسیج دانشجویی این بانک جامع اساتید جهادی را تدوین کرده و افرادی که تازه به جمع جهادگران می پیوندند نیاز دارند با شرایط و لوازم فعالیت جهادی آشنا شوند، عرصه‌ ای برای فعالیت انتخاب کنند و برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی وارد عمل شوند.


آن‌ها که سابقه جهادی طولانی‌ تری دارند برای تقویت عملکردشان باید از یافته ‌های جدید در عرصه تخصصی خود مطلع شوند و گاه در کسوت استادی تجارب و آموخته‌ های خود را در اختیار دیگران قرار دهند.


برهمین اساس ، هسته توانمندسازی حرکت‌های جهادی لیستی از فعالان جهادی را که هریک در حوزه ‌ای صاحب نظر بوده و استاد آن موضوع به حساب می‌روند تهیه کرده در اختیار جهادگران و مسئولین قرار داده تا ارتباط میان افراد متخصص و جهادگران تسهیل شده، خلاءهای آموزشی رفع شود و عرصه‌ های جهادی نیز به سوی تخصصی شدن جهت یابد.


آنچه در این بانک ملاحظه می شود، نسخه اولیه بوده که با گذشت زمان دائم به روز خواهد شد. جهادگران و مسئولین سازندگی می توانند از طریق پل های ارتباطی، از جمله ایمیل info@jahadgaran.org،ضمن دعوت از اساتید و ارائه بازخورد از دوره برگزار شده، جهت هرچه غنی تر شدن این بانک اساتید پیشنهادی خود را معرفی کنند.


متقاضیان جهت دریافت محصول می توانند به لینک زیر به نشانی  http://jahadgaran.org/shop/index.php?route=product/product&product_id=۱۴۳ مراجعه کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار